ارتش سوریه اعلام کرد که تروریستها به همراه سلاح شخصی خود و افراد غیر نظامی که تمایل به خروج از حلب را دارند می‌توانند از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر امروز جمعه این شهر را ترک کنند.

ضرب الاجل ارتش سوریه به تروریست ها در حلب

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه یک فرصت انسانی به تروریستهای حاضر در حلب داد.


ارتش سوریه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که این فرصت از ساعت 9 صبح امروز جمعه تا ساعت 7 بعدظهر خواهد بود و همه گذرگاههای انسانی که پیشتر تعیین شده بود برای خروج افراد مسلح و افراد غیر نظامی که تمایل به خروج دارند، باز شده است.

در این بیانیه آمده است: پس از پیروزی نیروهای مسلح در شکست تلاشهای گروههای تروریستی به منظور شکست محاصره افراد مسلح در مناطق شرقی شهر حلب تصمیم گرفته شد که فرصت انسانی [به تروریستها] داده شود».

ارتش سوریه از همه تروریستها خواست که اقدامات خصمانه را متوقف، از فرصت انسانی استفاده و شهر را با سلاحهای شخصی خود از طریق گذرگاه «کاستیلو» در شمال و گذرگاه سوق الخیر-المشارقة به سوی ادلب ترک کنند.

فرماندهی کل نیروهای مسلح سوریه همچنین به افراد غیر نظامی که تمایل دارند مناطق شرقی حلب را ترک کنند، توصیه کرد که از 6 گذرگاهی استفاده کنند که پیشتر برای خروج افراد غیر نظامی و زخمی معین شده بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.