۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۸
کد خبر: 471616

اسدالله بادامچیان نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در سومین سالگرد مرحوم حبیب‌الله عسگراولادی طی یادداشتی به بیان خصوصیات آن مرحوم پرداخت.

توصیف «بادامچیان» از مرحوم «عسکراولادی»

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، متن یادداشت به شرح زیر است:

«عسگراولادی شخصیتی کم نظیر بود. عبد مبارک و با برکت خدا بود. همه عمرش در فکر و ذهن انگیزه یاری محرومین و مستضعفین و افراد گرفتار بود. در میدان سیاست به معنای کامل رجل سیاسی و مذهبی بود. در میدان اقتصاد با وجود آنکه تمکن مالی نداشت صاحب نظری قوی و اقتصاد شناسی توانا و امدادگری پر برکت بود.

در صحنه فرهنگ، فرهیخته ای درس آموخته در مکتب قرآن و اهل بیت و دارای فرهنگ ولایت و فقاهت و روحانیت و اسلام بود.

لحظه لحظه های عمر او سراسر جهاد و خدمت بود.

مصداق بارز، رِجالٌ لا تُلْهِیهِمْ تِجارَةٌ وَ لابَیْعٌ عَنْ ذِکْرِ اللّهِ بود.

او اسوه، الگو و مظهری از تقوا، تدین، فداکاری، ایثار، و ساده زیستی بود.

آنگاه که به رحمت الهی پیوست همه محرومان و گرفتاران بشدت متاسف شدند زیرا می دانستند جای او را نمی توان پر کرد و پر نشده است.

همه ارزش‌گرایان متاسف شدند زیرا از شمار خود یک ارزش محور را از دست داده بودند و اصولگرایان جای خالی او را در اصولگرایی پرناشدنی دانستند و اکنون پس از سه سال جای او هنوز خالی است گرچه نام و یاد و خاطره اش فراموش ناشدنی است.

وقتی به لقاءالله پیوست نایب امام زمان(عج) و ولی امر مسلمین به همگان تسلیت گفت و او را مجاهدی صادق در سراسر عمر پر برکتش نامید.

در سراسر کشور ایران و در هر نقطه از جهان از لبنان و فلسطین و آذربایجان و آفریقا و آسیا و اروپا که خدمات امدادی او مظلومین و محرومین را دلجویی کرده بود، برای وی رحمت و مزید اجر الهی را مسئلت کردند.

همه سلیقه های سیاسی در تشییع او و مراسم برزگداشت این بزرگ‌ مرد معاصر شرکت نمودند و ادای احترام کردند. همه حتی مخالفانش در مسائل فرهنگی و سیاسی انصاف، عدالت و حق محوری وی را ستودند و در رثای او ادب و تمدن و فرهنگ اصیل اسلام و ایران تجلی گسترده ای یافت.

امیرالمومنین فرمود: «والعلماءُ باقونَ ما بقی الدَهْرُ». دانشمندان جاودانه اند و اگر پیکر آنها در دنیا مشاهده نمی شود اما آثارشان و میراثشان باقی است. یادگارهای عسگراولادی پس از او همچنان پر نشاط و فعال درجهاد و کارند.

حزب موتلفه اسلامی به عنوان یک تشکل حق محور و مردمی، در تلاش و کوشش استوار مانده است. کمیته امداد امام(ره) در خدمت محرومان می کوشد و موسسه های فرهنگی که با همت او تاسیس شده اند آموزش های ارزش محور را به نسل ها می آموزند.

دارالهدی در آفریقا نام و اهداف اسلامی را پیگیر است. هزاران هزار کودک محروم که با پوشش های امدادی و یاری رسانی های او به مرتبه دانش و خوشبختی رسیده اند به ارائه و عرضه خدمات ارزشمند مشغولند و میلیونها انسان در نماز و دعا و تهجد خویش برای او دعا می کنند.

او در زندگانی خویش برای حاکمیت ارزشها و گسترش خط ولایت و فقاهت و تحکیم نظام پر افتخار جمهوری اسلامی ولایی ایران و حفظ وحدت اصولگرایان و معتقدان به اسلام و حکومت اسلامی خدمات مهمی انجام داد و جبهه پیروان خط امام و رهبری را به شایستگی مدیریت کرد.

او پس از فوت خود، باز در تشییع جنازه باشکوه اش نمایشی از وحدت و اتحاد مردمی را به جهانیان نشان داد و دشمنان اسلام و انقلاب را متحیر کرد.

پس از درگذشت عسگراولادی گمانه زنی های آنها که دلی مریض و روحی بیمار دارند شروع شد که با رفتن عسگراولادی موتلفه اسلامی هم رفت!! امام خمینی به اینان گفته بود که با رفتن یک خدمتگذار در حرکت این امت بزرگ توفیقی پدید نمی آید.

با سفر الهی عسگراولادی؛ این انسان مومن و مجاهد صادق، همانطور که در حیات نورانی‌اش از او برکت و حرکت پدید می آمد در فوت هر مومن که عبد مبارک خداوند است نیز برکات و ثمرات فراوانی پدیدار می شود که یک حرکت را عمیق‌تر و گسترده تر می‌نماید و همینطور هم هست.

عسگراولادی به برکت اخلاصش، تدبیرش، صداقتش و جهادش زنده است و حزب موتلفه اسلامی هم یادگار او و ادامه دهنده راه و یاد و جهاد او هست و انشاالله در خدمت ولایت و ملت همچنان محکم و استوار خواهد ماند.

غفران الهی و رحمت واسعه اش بر او و بر امام او فراوان باد»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.