رییس موقت فراکسیون ولایت مجلس دهم می‌گوید: اصولگرایان حرکت مشترکی را برای انتخابات سال آینده دنبال خواهند کرد و بحث سهم‌خواهی مطرح نیست.

اصلاح‌طلبان و اصولگرایان ترسناک نیستند/ در حرکت مشترک اصولگرایان، سهم‌خواهی مطرح نیست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرآنلاین ، حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده همدان در مجلس با اشاره به مباحث مطرح شده از سوی برخی اصولگرایان مبنی بر عدم معرفی کاندیدای‌شان در مقطع فعلی بخاطر نگرانی از تخریب شدن وی توسط اصلاح‌طلبان، به خبرنگار خبرآنلاین گفت: اصولگراها اگر به جمع‌بندی برسند قطعا جمع بندی شان را اعلام می کنند چراکه رقابت است و خواه ناخواه باید وارد این رقابت شوند.

وی إظهار داشت: دلیلی برای ترس از اصلاح طلبان نیست، بعید می دانم عده ای بخواهند بداخلاقی کنند. وقتی اصولگرایان تصمیم گرفته اند که با هم حرکت مشترکی را انجام دهند پس مشترک جلو می روند و مشترک هم موفق می شوند. اسم این را نمی توان سهم خواهی گذاشت.

وی در مورد سهم خواهی گروه‌هایی همچین پایداری ها از ائتلاف اصولگرایان نیز بیان کرد: همه باید در نظر بگیرند که وقتی باهم حرکت می کنند پس باید باهم همکاری هم داشته باشند چراکه با سهم خواهی موفقیتی در کار نخواهد بود.

این نماینده اصولگرای مجلس تاکید کرد: نه اصلاح طلبان ترسناک هستند، نه اصولگرایان ترسناک. از یکدیگر هم وحشت ندارند بلکه باید رقابت صحیح و سالم شکل بگیرد.

وی درخصوص احتمال حمایت اصولگرایان معتدل از روحانی، گفت: ما همه اصولگرایان را یکپارچه می بینیم و بعید می دانم پررنگ و کم رنگ و غلیظ در بین این جریان وجود داشته باشد. اصولگرایان قطعا به جمع بندی می رسند و وقتی به این جمع بندی برسند معنایش این نیست که صددرصد به وحدت رسیده اند، ممکن است در طول زمان اتفاقاتی بیفتد.

وزیر احمدی نژاد تاکید کرد: باید جریان ارزشی، انقلابی و ولایی هر چه سریع تر به جمع بندی برسند و براساس جمع بندی تصمیم بگیرند 2929

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.