رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اقتدار نظامی و امنیتی امروز کشور به حدی است که بدون حضور ایران هیچ تصمیمی در منطقه به سرانجام نمی رسد و روز به روز ملت ما در قلب آزادی خواهان جهان محبوب تر می شوند.

هر تصمیمی در منطقه بدون حضور ایران سرانجام نخواهد داشت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، سردار محمد رضا نقدی روز پنجشنبه در سخنرانی پایانی راهپیمایی روز 13 آبان در حرم مطهر حضرت معصومه(س) با بیان این که امروز ملت ایران در مسیر پیشرفت و اقتدار است، افزود: چرا باید در شرایط کنونی مبارزه با استکبار را متوقف کنیم در حالی که در همه حوزه ها بسیار پیشرفته تر از گذشته هستیم.
وی ادامه داد: در ابتدای انقلاب ملت ما بدون آنکه سلاح و رسانه ای در اختیار داشته باشد، رژیم پهلوی را شکست داد و بعد در دوران دفاع مقدس، ارتش صدام و حامیان او را به زانو درآورد، در چنین شرایطی که استقامت ملت ایران همواره پیروزی را به دنبال داشته است، چرا خط مبارزه را دنبال نکینم.؟
نقدی گفت: امروز پرچم انقلاب در لبنان، یمن و سوریه در اهتزاز است و دشمنان با همه نقشه ها و توطئه هایی که در سر داشتند، نتوانستند در مقابل اسلام ناب ایستادگی کنند.
وی افزود: هر روز تعداد بیشتری از آزادی خواهان جهان با اندیشه های انقلابی مردم ایران آشنا شده و از آن استقبال می کنند و این پیروزی بزرگی برای انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: هر چه جلو آمدیم و در برابر توطئه ها از خود، ایستادگی بهتری نشان دادیم، مشکل هایی که با آن روبه رو بودیم کمتر شد و پیروزی های بزرگتری به دست آوردیم؛ روزگاری در مقابل آمریکا و دست نشانده های او حتی خمپاره هم برای دفاع از خود نداشتیم اما امروز به خاطر ایستادگی در برابر ظلم، دارای صنعت نظامی قوی هستیم و در تمام مولفه های قدرت نسبت به گذشته با پیشرفت چشمگیری مواجه هستیم در حالی که دشمنان ما مسیر انحطاط و سقوط را طی می کنند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکای کنونی با بیش از 20 هزار میلیارد دلار بدهی که هر روز هم بیشتر می شود، بزرگترین بدهکار جهان است که تنها با غارت منابع نفتی کشورهای غرب آسیا و آفریقا، اقتصاد خود را نگاه داشته است، این در حالی است که در گذشته حرکت ناوهای جنگی آمریکا در منطقه باعث رخ دادن تحولات سیاسی در کشورها می شد.
وی بیان کرد: دیگر خبری از این قدرت پوشالی نیست و امروز پاسداران ما تفنگداران متجاوز آمریکایی را به راحتی دستگیر می کنند و این کشور هیچ کاری نمی تواند انجام دهد.
وی افزود: آمریکا و اسراییل با امضا قرارداد کمپ دیوید می خواستند با صلح ساختگی مساله فلسطین به فراموشی سپرده شود اما امروز ملت فلسطین و جهان اسلام به برکت انقلاب اسلامی بیدار و هشیار است و نهضت انتفاضه در برابر توطئه های رژیم صهیونیستی ایستادگی می کند.
وی ادامه داد: روند تحولات در کشورهای سوریه و لبنان نیز به نفع جبهه مقاومت در حال رخ دادن است و انتخاب رئیس جمهور جدید لبنان که طرفدار حزب الله است به خوبی بیانگر این موضوع بود.
نقدی گفت: از روزی که در ابتدای انقلاب اسلامی مستشاران آمریکایی را از کشور بیرون کردیم تا به امروز در همه حوزه ها پیشرفت داشتیم و حتی در بخش پزشکی بیماران از کشورهای مختلف جهان برای معالجه به ایران می آیند.
وی با بیان این که آمریکا سرآغاز همه فسادهای عالم است، ادامه داد: تمام فسادهای بزرگ جهان در بخش های مختلف به سیاست های آمریکا برمی گردد و این قضیه در مناظرات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری این کشور به خوبی روشن شد.
وی اضافه کرد: مقاومت در برابر طاغوت و مبارزه با استکبار تا آزادی کامل قدس شریف و نابودی همه عناصر ظلم در آمریکا و سراسر جهان ادامه دارد و لحظه ای متوقف نمی شود.
وی گفت: مبارزه با استکبار و نفی طاغوت شرط انقلابی بودن است و ملت ایران در طول حیات انقلاب اسلامی ثابت کرد تنها راه پیروزی، ایستادگی در برابر ظلم مستکبران است.
نقدی گفت: اگر امروز بخواهیم با آمریکا سازش و با آن تعامل برقرار کنیم، همه دنیا به ما می خندد چرا که در روزگاری که دستمان در مبارزه بسته بود با تسلیم نشدن، پیروزی را به دست آوردیم، بنابراین اکنون که در همه زمینه ها صاحب قدرت هستیم به مبارزه خود تا آزادی کامل قدس شریف و نابودی رژیم طاغوت در آمریکا و سراسر جهان ادامه می دهیم.
وی افزود: کسانی که در مسیر مبارزه خسته شده اند، کناری نشسته و اجازه دهند قشرهای مختلف این ملت با قدرت به مبارزه تمام عیار خود با استکبار جهانی و ظلم تا رسیدن به پیروزی ادامه دهد.
راهپیمایی باشکوه 13 آبان همزمان با سراسر کشور با حضور قشرهای مختلف مردم انقلابی و همیشه در صحنه قم برگزار شد.
13 آبان سالروز تبعید امام خمینی(ره) از ایران به ترکیه در سال 1343، کشتار دانش آموزان توسط رژیم پهلوی در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال 1358 بعنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز نامگذاری شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.