رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید خود مردم و به ویژه جوانان مناطق محروم همت کنند و برای سازندگی مناطق‌شان تلاش کنند که در صورت فعال شدن مردم، یقیناً دولت و سایر نهادها هم پای‌ کار می‌آیند.

رهبری به ما آموخته نوکر مردم باشیم/جوانان باید برای سازندگی کشورهمت کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، ۷۰ پروژه خدمت‌رسانی بسیج با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین، فرمانده سپاه و استاندار خوزستان، آیت الله کعبی و معاون روابط عمومی بسیج در حاشیه شهر اهواز افتتاح شد.
سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر عج خوزستان در مراسم افتتاح که با حضور صدها نفر از اهالی شهرستان کارون (محله کوت عبدالله) اهواز در مدرسه ۱۰ کلاسه شهید باوی برگزار شد گفت: از سه سال قبل ۳ هزار پروژه آغاز شد که ۲۵۰۰ پروژه تمام شده و تا پایان سال همگی به اتمام می رسد.
وی در همین خصوص افزود: در این پروژه ها ۵۰ درصد با حمایت های ملّی و ۵۰ درصد با حمایت های استانی صورت گرفته و تمام تلاش سپاه و بسیج خدمت به مردم است.
در این مراسم اهالی شهرستان کارون (حاشیه شهر اهواز) از زحمات و مساعدت های سردار نقدی و سپاه تقدیر نموده و امام جمعه کارون نیز لوح تقدیر به فرمانده بسیج اهدا کرد.
همچنین سردار نقدی طی سخنانی گفت: تعالیم ولایت‌فقیه همواره انقلاب را بیمه نموده و ولایت فقیه به ما آموخته که همواره نوکر و خدمتگذار مردم باشیم.
وی ادامه داد: این امر ولی و رهبری است که در مناطق محروم حاضر شویم و به شایستگی خدمت رسانی کنیم.
جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با اشاره به افتتاح پروژه ها تاکید کرد: یقینا کارهایی که برای مردم مومن و خوب این منطقه اجرا کرده ایم خیلی کمتر از آنچه هست که وظیفه داریم انجام دهیم.
وی نقش مردم مناطق محروم را برجسته خوانده و خاطر نشان کرد: باید خود مردم و به ویژه جوانان مناطق محروم همت کنند و برای سازندگی مناطق شان تلاش کنند که در صورت فعال شدن مردم، یقینا دولت و سایر نهادها هم بیش از پیش پای کار می آیند.
سردار نقدی در پایان تصریح کرد: باید با برنامه ریزی دقیق، تمام توان مان را در خدمت رسانی به مردم پای کار آورده و شاهد یک خدمت رسانی جامع و کامل به ولی نعمتان انقلاب باشیم.
گفتنی است ۱۶۲ پروژه محرومیت زدایی شامل احداث مدرسه – مسجد- کتابخانه- آبرسانی- خانه مددجو- مجموعه ورزشی- درمانگاه و ... توسط بسیج و سپاه در حاشیه شهر اهواز در حال ساخت می باشد که در مرحله نخست ۷۰ پروژه افتتاح و به بهره برداری رسید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.