وزیر کشور با اشاره برگزاری چهارمین نشست شورای اجتماعی کشور در محضر رهبر معظم انقلاب گفت: معظم له در این نشست ضمن بیان اشکالات و ایده ها ، در مجموع از اقدامات صورت گرفته در این شورا ابراز خرسندی کردند.

ابراز خرسندی رهبر معظم انقلاب از اقدامات شورای اجتماعی کشور/از شرکت ها و واحدهای تولیدی در استان ها حمایت می کنیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی این مطلب را عصر شنبه در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی ایرنا مبنی بر اینکه نشست اعضای شورای اجتماعی کشور با رهبر معظم انقلاب چه دستاوردی به دنبال داشت؟ بیان کرد.
وی افزود: جلسه چهارم شورای اجتماعی کشور با رهبر معظم انقلاب به لطف و پیگیری و حمایت و تشویق های ایشان و نظارت دقیق دفتر معظم له بر اقدامات این شورا، دهم آبان طبق برنامه ریزی قبلی برگزار شد و سران قوا در آن جلسه گزارشی از حوزه عملکردی ارایه کردند.
وزیر کشور یادآور شد: بنده نیز به عنوان جانشین شورای اجتماعی کشور گزارشی از روند کار 6 ماه ارایه کردم که این گزارش شامل نقاط قوت و ضعف ها و اشکالات کار بود. 
رحمانی فضلی اظهارداشت: همچنین هفت دستگاه اجرایی در این نشست گزارش کار خود را ارایه دادند و در نهایت رهبر معظم انقلاب از بحث ها یک جمع بندی داشتند که در مجموع ایشان از اقدامات صورت گرفته ابراز خرسندی کردند و اشکالات و ایده های خود را در خصوص نحوه اجرای بهتر بیان فرمودند.
وی ادامه داد: مقرر شد پس از 6 ماه در محضر رهبر معظم انقلاب جلسه ای داشته باشیم و در آن جلسه در حوزه اقدام و عمل گزارشی ارایه دهیم.
وزیر کشور یادآور شد: ایرادی که رهبر معظم انقلاب از گزارش های ارایه شده گرفتند این بود که فرمودند فقط باید خروجی ها و نتایج گزارش شود و ما تلاش خواهیم کرد در 6 ماه آینده فقط نتایج و خروجی های ملموس و اثرگذار را تقدیم کنیم.
رحمانی فضلی افزود: همه دستگاه ها از انگیزه لازم و هماهنگی و همکاری بسیار مناسب برخوردارند و با توجه به تغییر ساختار و تامین منابع مالی و تجربه کار جمعی که در این یکسال داشتیم قطعا در 6 ماه آینده می توانیم کارنامه مثبتی ارایه دهیم.
وزیر کشور همچنین در پاسخ به این سوال که آیا خبر انتصاب زهرا احمدی پور مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور به عنوان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صحت دارد گفت: رئیس جمهوری از بنده نظر خواسته بود که نظر خود را به همراه سوابق زهرا احمدی پور به ایشان دادم اما اینکه وی از سوی رئیس جمهوری منصوب شده است یا خیر اطلاعی ندارم.
رحمانی فضلی همچنین در خصوص نشست هم اندیشی سرمایه گذاری و تامین مالی طرح های سرمایه گذاری و پروژه های عمرانی در سه استان آذربایجان شرقی، لرستان و کرمان اظهارداشت: در این نشست در راستای اقتصاد مقاومتی ظرفیت ها، توانمندی ها و پتانسیل های استانی و شرایط مطلوب برای سرمایه گذاری را تشریح کردیم.
وی یادآور شد: اختیارات خوبی در این زمینه به استان ها داده شده و پنجره واحدی برای صدور مجوزها در استان ها ایجاد شده است. 
وزیر کشور تاکید کرد: هر کدام از شرکت ها و واحدهای تولیدی بخواهند در استان ها سرمایه گذاری کنند ما از تمام اختیارات وزارت کشور در جهت حمایت از آن ها استفاده می کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.