سرمربی تیم ملی وزنه برداری تاکید کرد که نظرش در مورد رستمی را بعد از تصمیم نهایی شورای فنی اعلام خواهد کرد اما قطعا در مورد وی واکنش منفی ندارد.

سجاد انوشیروانی: در مورد کیانوش رستمی واکنش منفی ندارم

به گزارش قدس آنلاین، سجاد انوشیروانی با اشاره به موفقیت‌های اخیر تیم‌های ملی وزنه‌برداری اظهار داشت: امیدوارم نوجوانان و جوانان کشورمان در مسابقات آسیایی نتایج خوبی را به دست بیاورند و با شرایط قبلی که برخواه داشت به اعتقاد من نتایج بسیار خوبی کسب شده و جای تقدیر دارد.

وی افزود: برخواه با توجه به شرایط آغاز اردوها عملکردی ستودنی را داشت و رکوردهای نوجوانان نیز در این مدت افزایش چشمگیری داشته است.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان در پاسخ به این سوال که با توجه به اعلام علی مرادی رئیس فدراسیون آیا قرار است باز هم کیانوش رستمی به تنهایی تمرینات را ادامه دهد، عنوان کرد: قرار شده در خصوص رستمی شورای فنی نظر نهایی را اعلام کند و قطعا تمامی اهالی وزنه‌برداری نیز این تصمیم را خواهند پذیرفت.

انوشیروانی ادامه داد: قرار نیست واکنش منفی نشان دهم و قطعا دید شورای فنی نیز این است که وزنه‌برداری ایران در مسیر موفقیت قرار بگیرد. مرجع اصلی شورای فنی است و بعد از تصمیم شورا من نیز تصمیم خواهم گرفت. ابتدا منتظر نظر شورا هستم و می‌خواهم بدانم بزرگان وزنه‌برداری چه تصمیم می‌گیرند. 

وی خاطرنشان کرد: من اعتقاد دارم که باید بر اساس سیستمی منظم پیش برویم اما نظرم بعد از نظر شورا اعلام می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.