قدس آنلاین- بجنورد- مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت : لازمه سرمایه گذاری بلند مدت برای توسعه اقتصادی کشور حمایت از صنایع کوچک است.

حمایت از صنایع کوچک لازمه سرمایه گذاری بلند مدت برای توسعه اقتصادی کشور است

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، سیاوش وحدت در نشست صمیمانه با رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت و جمعی از خانواده صنعت استان به نقش مهم سازمان صنعت معدن و تجارت به عنوان متولی بخش صنعت اشاره کرد و افزود:  حمایت از صنعت در هر استانی کمک تمامی  مسئولین مرتبط با صنعت را نیاز دارد.

وی تا کید کرد : شرکت شهرکهای صنعتی نیز بر اساس رسالت خود حمایتهای سخت افزاری  و نرم افزاری در شهرکها و نواحی صنعتی و صنایع مستقر انجام می دهد.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی ادامه داد : کمک به صنایع کوچک در استفاده از تسهیلات ، حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی ، آموزش و توانمند سازی ، برگزاری تورهای صنعتی و بسیاری اقدامات دیگر در کنار توسعه زیرساختهای شهرکهای صنعتی از جمله فعالیتهایی است که به جدیت پیگیری می شود.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان شمالی در این نشست گفت : تعامل خانواده صنعت در استان موجبات پیشرفت  و توسعه صنعت را فراهم می آورد

یحیی نیکدل به جذب بودجه های سفر مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود : تا کنون در خصوص جذب بودجه های تخصیص یافته سفر مقام معظم رهبری اقدامات خوبی انجام شده است که امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

رئیس خانه صنعت معدن و تجارت استان نیز در این دیدار گفت : صنعت استان نیازمند تدابیر و راههای ویژه ای است تا چرخه تولید و اشتغال دوباره فعال شود.

امید حیدریان تاکید کرد : شرکت شهرکهای صنعتی می تواند به عنوان بازوی قدرتمندی عمل نماید تا صنایع کوچک از بحرانهای خود خارج شوند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.