قدس آنلاین -خوزستان- زهره کریمی : استاندار خوزستانبا اشاره به تمهیدات انجام شده جهت زیارت اربعین حسینی، اظهار کرد:امکانات لازم به طور قابل قبول آماده است در مرز شلمچه و خدمات خوبی به زائرین ارائه می دهیم.

۶۰گیت آماده خدمات دهی به زائرین امام حسین(ع) در مرزها هستند

شریعتی افزود:در مرز شلمچه آمادگی کامل وجود دارد و هزاران تن از زائران در چند روز گذشته از مرزهای خوزستان تردد کرده اند.از سوی دیگر ما به کشور عراق در مرز شلمچه کمک های ارایه داده ایم و۶۰گیت جهت خدمات دهی به زائرین امام حسین(ع) را آماده کرده ایم ودر آن طرف مرز موکب یکی از استانهای ما مستقر شده و خدمات به زائرین می دهد .
وی با تاکید بر فعالیت زیرساختی در مرزهای خوزستان عنوان کرد:در مرز شلمچه امروز،جاده ای که به طور جدی تلاش کرده بودیم و فشار آورده بودیم که به بهره برداری برسد، امروز آسفالت آن به پایان رسیده است.همچنین ۱۸کیلومتر از مسیر شلمچه که همیشه موجی ترافیک شدید می شد را چهار خطه کرده ایم مسیر رفت و برگشت آن جدا شده است.
استاندار خوزستان با بیان این که پایانه های مرزی خوزستان از امکانات مناسبی برخوردار هستند،گفت:پایانه مرزی شلمچه ۳۰گیت دارد که در وقت اضطراری هر ۳۰ گیت کار می کنند و خدمات ارائه می دهند.
شریعتی اظهار کرد:مشکل خاصی در پایانه های مرزی وجود ندارد،آب رسانی در شلمچه امروز تا پایانه مرزی رسیده است ودر مرز چذابه به وسیله تانکر ها آب برقرار است وما آماده خدمات رسانی بهتر و بیشتر به زائرین هستیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.