قدس آنلاین- ایلام: معاون امور استان های سازمان صدا و سیمای کشور گفت: اربعین بزرگترین حماسه انسانی در کره زمین است.

اربعین؛ بزرگترین حماسه انسانی در کره زمین

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، دکتر علی دارابی در نشست قرارگاه رسانه ای اربعین در مهران با اشاره به نقش آفرینی مردم ولایتمدار استان در دفاع مقدس و میهمان نوازی در اربعین، اظهار داشت: اربعین مانور بزرگ و دریای بیکران دلها و بزرگترین حماسه انسانی درکره زمین است.

وی با تقدیر از مسئولان استان در اربعین 94 و تجلیل از نقش صدا و سیمای استان در انعکاس مناسب شور حضور دلدادگان حسینی در اربعین، افزود: به واسطه الطاف آقا ابا عبدالله الحسین، استان ایلام و مسیر ایلام به مهران به کارگاه سازندگی تبدیل شده است و باید به مسئولان استان دست مریزاد بگوئیم .

در این نشست مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام نیز با بیان اینکه این مرکز با برگزاری جلسات مختلف، آماده انعکاس حماسه اربعین در شبکه های ملی و فراملی است، گفت: با حمایت و همراهی مسئولان استان و بسیج امکانات، شرایط برای حضور پررنگ ایلام در شبکه های سراسری و بین المللی فراهم شده است.

لازم به ذکر است، با حضور دکتر دارابی معاون امور استان ها، از چند طرح حوزه فنی صدا و سیمای مرکز ایلام در پایانه مرزی مهران بهره برداری شد که یکی از این طرح های مهم، طرح سیگنال رسانی زمینی فیبر نوری، لینک و مایکرویو با صرف 8 میلیارد ریال از جمع اعتبارات عمرانی استانی و سازمانی بود که با بهره برداری از آن امکان ارتباط زنده 24ساعته از مرز بین المللی مهران با شبکه های سراسری و بین المللی در اربعین امسال فراهم شده است.

گفتنی است در مراسم افتتاح طرح سیگنال رسانی و افتتاح استودیوی تلویزیونی مرکز ایلام در پایانه مرزی مهران و نشست اربعین، جمعی از مسئولان استان از جمله مشاور ارشد استاندار ایلام، امام جمعه و فرماندار مهران و مسئولان نظامی و انتظامی حضور داشتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.