۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹
کد خبر: 472857

فرهاد مشیری مالک ایرانی‌ باشگاه اورتون از دوران آمدنش به مرسی‌ ساید می‌گوید و برنامه‌های آینده خود را تشریح می‌کند.

پاسخ مالک ایرانی باشگاه اورتون به انتقادات

به گزارش قدس آنلاین، فرهاد مشیری مالک ایرانی‌ باشگاه اورتون چندی پیش این باشگاه را خریداری کرد. به گزارش Liverpool Echo, سهام دار اصلی‌ اورتون در مورد رفتن جان استونز و احساس هواداران اورتون در مواجهه با نخریدن بازیکنان معروف حرف می‌زند.

به نوشته طرفداری، مالک ایرانی اورتون در خصوص انتقادات هواداران در خصوص خریدهای انجام گرفته در این فصل گفت: من تمام تلاشم را کردم تا لوکاکو در تیم بماند که موفق بودم. وقتی‌ به تیم نگاه می‌کردم سه‌ ستاره بزرگ به نام لوکاکو، راس بارکلی و جان استونز می‌دیدم. آن پسر(استونز) می‌خواست برود. مارتینز به او قول داده بود که سال بعد می‌تواند برود اما من تا زمانی‌ که کومان راضی‌ نبود اجازه رفتن ندادم. ۴۷.۵ میلیون پوند چیست؟ ما می‌خواستیم کولیبالی را از ناپولی بخریم که آنها ۶۰ میلیون پوند می‌خواستند. ما با چلسی برای خرید او رقابت می‌کردیم به همین دلیل قیمت بالا رفت و آنها نمی‌خواستند که بفروشند. هر مدافعی در اروپا در حال حاضر ۲۹ یا ۳۰ ساله به نظر می‌رسد. پول‌ها در انحصار بعضی‌ از باشگاه‌ها است.

وی اضافه کرد: مربی‌ ۷ نام به ما داد که ما ۴ تا آنها را خریدیم. ما با موسی سیسکو به توافق نهایی‌ رسیده بودیم و حتی بیشتر از آنچه می‌خواست هم پول می‌دادیم اما در آخر فهمیدیم که می‌خواهد تصمیمش را عوض کند. می‌خواست در تیم چمپیونزلیگی بازی کند. لوکاس پرز هم دقیقا همین شرایط را داشت. همه چیز آماده بود اما آرسنال او را از ما گرفت. در مورد گابیادینی، ناپولی هیگواین را فروخت و دیگر حاضر به فروش نبودند. از آن موقع تا الان او تنها یک گل زده است.

مشیری در مورد کومان، سرمربی آبی‌ها عنوان کرد: بی‌ رحم است. کومان، کومان است. هر چه بخوهد را انجام می‌دهد. اگر بازیکنی حاضر به کار نباشد از کسی‌ دیگر استفاده می‌کند و در آخر شاید یک بازیکن جدید بخرد. کار مالک و رئیس آوردن و اخراج مربی‌ است. بقیه به مربی‌ بستگی دارد. ما به او اطمینان داریم. او شخصیت لازم را دارد. در چنین سرزمینی که قراردادهای پوشاکی نظیر ۱ میلیارد پوند بسته می‌شود، سخت است اما هنوز جا برای رقابت وجود دارد. ما بالاخره یک راه را پیدا می‌کنیم و هواداران را ناامید نخواهیم کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.