علی دهکردی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با روزنامه قدس در خصوص ادعای برخی بازیگران مبنی بر باندبازی در سینمای ایران گفت.

باندبازی در سینما را قبول ندارم



گروه هنر قدس آنلاین/علیرضا گرانپایه: علی دهکردی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با روزنامه قدس در خصوص ادعای برخی بازیگران مبنی بر باندبازی در سینمای ایران، گفت: اصلا اعتقادی به این کلمات و عبارات ندارم، حرف زدن از چنین اتفاق‌هایی تنها به بدنه سینما ضربه خواهد زد. هر بازیگری فراز و نشیبی در مسیر حرفه‌ای دارد. حق مسلم هر کارگردان و تهیه کننده است که بازیگران و عوامل خودش را انتخاب کند. نمی‌توانیم به آن‌ها خورده بگیریم که چرا با سلیقه خودشان انتخاب کردند. 
دهکردی در مورد عملکرد وزارت ارشاد در دوره روحانی افزود: با توجه به رکود اقتصادی و مشکلاتی که گریبان‌گیر تیم دولت بوده باید به عملکرد وزارت ارشاد روحانی نمره قبولی داد. البته روند روبه‌رشدی در جامعه دیده می‌شود که امیدوارم شرایط را بهتر از قبل هم کند.
وی همچنین در مورد دوری‌اش از سینما و تلویزیون عنوان کرد: فعلا چند هفته‌ای می‌خواهم کارهای عقب مانده‌ام را انجام دهم و بعد از پیشنهادهای بازیگری را بررسی می‌کنم. فعلا قصدی برای حضور به عنوان کارگردان ندارم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.