رئیس فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد که برنده واقعی بازی ایران و کره جنوبی در شب عاشورا هواداران بوده‌اند.

تاج: برنده واقعی بازی ایران - کره جنوبی هواداران بودند

به گزارش قدس آنلاین، مهدی تاج در نشست جمعیت حامیان هوادار فوتبال اظهار داشت: هواداران فوتبال کشور بلوغ و رشد خود را با تمام قدرت و توانایی در مسابقه ایران و کره جنوبی به نمایش گذاشتند و بهتر از هر کسی مأموریت خود را به درستی انجام دادند. آنها با پوشیدن پیراهن‌های سیاه عزاداری آقا اباعبدالله الحسین (ع) و با عزاداری خود در این روز بزرگ کمال فهم و درک خود را به نمایش گذاشته و به واقع باید گفت سرمایه فوتبال ایران هوادارانی هستند که برنره واقعی این مسابقه بودند.

وی ادامه داد: اعتقاد ما این است که باید بهترین وضعیت را برای این هواداران فهیم در استادیوم‌ها مهیا کنیم تا همه این عزیزان در بالاترین شرایط حضور، به استادیوم‌ها بیایند و تیم‌های محبوب خود و به ویژه تیم ملی را تشویق کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال در خاتمه تصریح کرد: من از جانب فدراسیون فوتبال از جمعیت حامیان هوادار فوتبال و تیم‌های ملی که بدون هیچ چشمداشتی و به ویژه در بازی‌های ملی همراه ما و همه هواداران واقعی تیم ملی به تشویق این تیم می‌پردازند، تشکر و قدردادنی می‌کنیم. برنده اصلی آن روز هواداران بودند که این امر نشان‌دهنده آگاهی آنها نسبت به تمامی اوضاع است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.