فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: نیروی دریایی سپاه از همان روز اول در جنوب کشور از موضع قدرت و ابتکار عمل وارد شده است و حضور دائم دارد و از این بابت آمریکا همواره ابراز نگرانی کرده است.

جمهوری اسلامی هزاران کیلومتر آن طرف‌تر به مقابله با دشمن پرداخته است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، سردار علی فدوی در آیین آغاز به کار بیمارستان امام رضا شهر چالوس که با حضور جمعی از مسئولان لشکری و کشوری و شهرستانی برگزار شد، با اشاره به کمبودهای درمانی و بهداشتی در شمال کشور عنوان کرد: در راستای ارائه خدمات بهتر به جنوب کشور  احداث و بازسازی بیمارستان بندر لنگه مربوط به نیروی دریایی سپاه شروع شده که امید است تا پایان سال به اتمام برسد.

فدوی از آمریکا به عنوان بزرگترین و نخستین دشمن نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: نیروی دریایی سپاه از همان روز اول در جنوب کشور از موضع قدرت و ابتکار عمل وارد شده است و حضور دائم دارد و از این بابت آمریکا همواره ابراز نگرانی کرده است.

وی با تاکید بر اینکه باید در خانه دشمن با وی مواجه شد، تصریح کرد: جمهوری اسلامی در مناطقی که مامن دشمن تلقی می شد و آمریکائی‌ها فکر می کردند صاحب اصلی  این مناطق هستند با دشمن مبارزه کرده است و حتی هزاران کیلومتر آن طرف‌تر نیز به مقابله با دشمن خدا و مردم  پرداخته است.

وی با اشاره به اینکه برخی اقدامات جزو وظایف و تکالیف ذاتی سپاه محسوب نمی شود اما برخی تکلیف هستند، اظهار کرد: وجود بیمارستان ها و مراکز درمانی در سراسر کشور که توسط سپاه ایجاد شده است یکی از موضوعاتی است که موجب خیر و برکت است و سپاه به آن اهتمام دارد.

وی عنوان کرد: نیروی دریایی سپاه توجه به ایجاد امکانات مناسب در همه نقاط ساحلی کشور به خصوص در جنوب کشور را مورد توجه وی‍ژه قرار داده است زیرا در جنوب کشور نقاط محروم بسیار زیادی است که نیازمند توجه است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران تصریح کرد: امکانات رفاهی و بهداشتی که در جنوب کشور وجود دارد قابل مقایسه با چالوس نیست و نیروی دریایی سپاه بین جنوب کشور، تهران، شیراز و شمال کشور تقسیم شده است.

فدوی از دانشگاه نیروی دریایی سپاه در چالوس و زیبا کنار به عنوان ظرفیت های مهم منطقه یاد کرد و گفت: پایگاه شمال کشور در دریای مازندران  از آستارا تا نکا گسترده شده است.

وی خاطرنشان کرد: مرکز درمانی امام رضا چالوس که در حال حاضر بعد از پیگیری های زیاد تبدیل به بیمارستان شده است یکی از موفق ترین مراکز درمانی ما در کشور کشور محسوب می شود که از چند سال قبل تلاش برای بیمارستان شدن آن آغاز شد و انتظار می رفت زودتر از این انجام شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران یکی از علل تاخیر در تبدیل  مرکز درمانی امام رضا چالوس را به بیمارستان رعایت مقررات و استانداردها ذکر کرد و متذکر شد: با تلاش بسیار همه مقررات رعایت و استاندارهای لازم نیز در نظر گرفته شد.

فدوی از بیماران مراجعه کننده به این بیمارستان با توجه به نام مبارک امام رضا(ع) به مثابه زائران امام رضا تلقی کرد و گفت: تیم پزشکی بیمارستان امام رضا که مشتاقان زیادی نیز دارد  باید با بیماران به مانند زائران برخورد کنند.

وی افزود: از زمان به روی کار آمدن دکتر موسوی به سمت فرمانده بهداری سپاه کل کشور مراکز درمانی خوبی در کشور ایجاد شده  و فعالیت دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.