۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵
کد خبر: 472964

وزیر مستعفی دولت یازدهم گفت: فعلا مسئولیتی را قبول نکرده‌ام.

فعلا بیکار هستم!

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرنگار فرهنگی خبرگزاری فارس، مراسم تکریم و معارفه وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار وحدت برگزار شد.

بر اساس این گزارش در حاشیه این مراسم علی جنتی وزیر مستغفی دولت یازدهم، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در پاسخ به این سوال که چه مسئولیتی را پس از استعفا از وزارت ارشاد پذیرفته‌اید، گفت: فعلا مسئولیتی ندارم و قبول نکرده‌ام.

وی پیرامون پذیرش مسئولیت ادامه داد: ما سرباز نظام هستم و خود را وقف نظام‌ کرده‌ام و هر وظیفه‌ای که به ما محول شود انجام خواهیم داد.

وی در ادامه به حضور سیدرضا صالحی امیری در مسند وزارت ارشاد اشاره کرد و او را در حوزه پژوهش های فرهنگی کارهای خوبی کرده اند و گفت: بسیار امیدوارم پس از قرار گرفتن بر مسند وزارت ارشاد سیاست‌های دولت یازدهم را اجرایی کنند.

جنتی در پایان گفت: آقای صالحی‌امیری را فردی می‌دانم که در حوزه پژوهش‌های فرهنگی فعالیت‌های خوبی انجام داده‌اند و آشنایی مدیریتی خوبی دارند و در طول این سه سال همکاری خوبی با او داشته‌ایم که در جلسات شورای فرهنگی عمومی شرکت می‌کردند و همکاری خوبی با هم داشتیم. بسیار امیدوار هستم که ایشان بتوانند سیاست‌های اصلی دولت را اجرا کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.