۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
کد خبر: 473256

نیروهای ارتش سوریه توانستند در ادامه عملیات گسترده خود در غرب حلب بخش‌های وسیعی از شهرک «منیان» را از اشغال تروریست‌های تکفیری آزاد کنند.

آزادسازی بخش‌های وسیع «منیان» حلب

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، یک منبع میدانی در شهر حلب تاکید کرد ارتش سوریه با پشتیبانی نیروهای دفاع مردمی توانست بخش‌های وسیعی از شهرک منیان در غرب حلب را از لوث تروریست‌ها پاکسازی کند.

این منبع میدانی که با خبرنگار تسنیم در سوریه گفت‌وگو می‌کرد، اظهار داشت نیروهای ارتش سوریه به مدرسه منیان رسیده‌اند و همچنان به عملیات خود تا آزادسازی کامل این شهرک ادامه می‌دهند.

آزادسازی شهرک منیان گذرگاه ورود به منطقه ضاحیه الاسد قلمداد می‌شود که تروریست‌ها در جریان حمله گسترده اخیرشان به آن وارد شده‌اند، در صورت آزادی منیان، این منطقه از نظر نظامی سقوط کرده است و تروریست‌ها در تیررس کامل ارتش قرار می‌گیرند.

نیروهای ارتش سوریه و نیروهای مقاومت صبح امروز نیز مجتمع مسکونی موسوم به 1070 در جنوب غربی حلب را به طور کامل از لوث تروریست‌های تکفیری پاکسازی کرده بودند که این موفقیت پس از درگیری‌های شدید با گروه‌های تروریستی ترکستانی صورت گرفت که اجساد کشته‌های آنها سرزمین نبرد را فرا گرفته است، تروریست‌هایی که جان سالم به در بردند نیز از صحنه نبرد گریختند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.