قدس آنلاین -شهرکرد-لیلا احمدی: این نشست با حضور کارشناس میراث فرهنگی و 100 نفر از اعضای کودک و نوجوان در مرکز فرهنگی هنری هفشجان برگزار شد.

آشنایی اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با میراث فرهنگی ضروریست

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مدیر کل کانون پرورش فکری استان با اشاره به اشنایی کودکان و نوجوانان با هویت فرهنگی و تاریخی گفت: نشست تخصصی کودک و میراث فرهنگی در مرکز فرهنگی هنری هفشجان در راستای آشنایی اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با میراث فرهنگی برگزار شد.

فرزاد رحیمی افزود: کودکان و نوجوانان به عنوان وارثان تاریخ و تمدن گذشتگان و منتقل کننده ی این فرهنگ غنی به عنوان قشری موثر بر حفظ و بقاء میراث فرهنگی باید مورد آموزش و آشنایی به صورت ملموس با این میراث ارزشمند قرار گیرند.

رحیمی با اشاره به نقش جدی کودکان و نوجوانان در حفظ این میراث ملی آموزش و آشنایی با این فرهنگ را ازجمله برنامه های هدفمند در پرورش نسل آینده دانست واظهار داشت: حفظ تمدن و فرهنگ یک کشور در سایه ی اگاهی و شناخت از منابع ملی صورت می گیرد.

وی هدف از برگزاری این نشست را آشنایی کودکان و نوجوانان با تاریخ و فرهنگ و پایبندی به آن در سایه ی آگاهی از پیشینه ی فرهنگی خود عنوان کرد.

مدیر کل کانون افزود: این آشنایی موجب شکل‌گیری ذهنیت کودکان و نوجوانان می‌شود و در شکل‌گیری آینده آنها نیز موثر خواهد بود.  

این نشست با حضور کارشناس میراث فرهنگی و 100 نفر از اعضای کودک و نوجوان در مرکز فرهنگی هنری هفشجان برگزار شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.