قدس آنلاین: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بر ضرورت توانمندسازی فرهنگی مددجویان زیر پوشش این نهاد تاکید و بیان کرد: توانمندسازی مددجویان در زمینه فرهنگی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

توانمندسازی فرهنگی مددجویان ضروری است

به گزارش قدس آنلاین، پرویز فتاح، در همایش مدیران کل کمیته امداد استانهای سراسر کشور در مشهد، گفت: توانمندسازی فرهنگی مددجویان باید در راس امور باشد و در این چارچوب اجرای برنامه های فرهنگی و کلاسهای مشهد و قم برای مددجویان نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: علاوه بر مددجویان، کارکنان کمیته امداد هم باید پرونده فرهنگی داشته باشند و امور فرهنگی آنها قبل از ورود مورد سنجش قرار گیرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) همچنین از اقدامات فرهنگی در برخی استانها قدردانی و بیان کرد: اعزام مددجویان به مشهد و عتبات عالیات مورد توجه کمیته امداد است که خوشبختانه مورد تقدیر و تشکر علما قرار گرفته است.

وی به اجرای 'طرح شوق زیارت' و فراهم کردن بستر زیارت برای مددجویان کمیته امداد اشاره و بیان کرد: مددجویانی که برای نخستین بار در این قالب به مشهد مقدس اعزام می شوند افرادی هستند که علاوه بر خلوص نیت، ساده زیستی عارفانه و عاشقانه به این زیارت آمده اند.

فتاح به دیدار اخیر امدادگران کمیته امداد با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در این دیدار مقام معظم رهبری عنایت خود را به تمامی مجموعه کمیته اعلام کردند و گفتند اخباری که از کمیته امداد به ایشان می رسد خوشحال کننده و امیدوارکننده است و این امر برای ما بیش از هر چیز دیگری ارزشمند است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.