قدس/ علیرضا نیک: نماینده شورای شهر مشهد با حضور در غرفه روزنامه قدس در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات در خصوص چالش‌ها و فرصت‌هایی که پیرامون موضوع «مشهد ۲۰۱۷» بوجود آمده است، گفت: امام رضا (ع) متعلق به تمام بشریت است و مختص مردم شهر مشهد نیست. مشهد ۲۰۱۷ یک بستر مناسب برای شناساندن امام رضا و شهر مشهد به مردم دیگر کشورها و مسلمانان است.

مشهد ۲۰۱۷ فرصت جذب سرمایه‌گذاران خارجی را فراهم می‌کند

محمد حسین جهانبخش با بیان این موضوع که فرصت‌های زیادی از دست داده‌ایم، اضافه کرد: نا مهربانی‌هایی از سوی دولت با مشهد صورت گرفت که تا ما امروز این شهر را مظلوم بدانیم. مشهد ۲۰۱۷  فرصت بسیار مناسبی برای سرمایه گذاران خارجی و داخلی است.باید مسئولان این باور برایشان بوجود بیاید که مشهد ۲۰۱۷ یک فرصت برای تمام ایران است. اگر قرار است کاری در مورد این موضوع صورت بگیرد، باید بسیار فاخر و در حد نام امام رضا (ع) باشد.

وی همچنین افزود: بنظر بنده بزرگترین مشکلی که این روزها  زائران  مشهد با آن درگیر هستند، دسترسی مردم به حرم امام رضا (ع) است که امیدوارم با همت مسئولان به زودی شاهد حل این مشکل باشیم.

وی با اشاره به اقداماتی که شهرداری انجام داده است، تصریح کرد: به واقع مشهد ۲۰۱۷ اتفاقی نیست که شهرداری بتواند به تنهایی از عهده آن بربیاید بلکه باید دستگاه‌‍‌های دولتی به کمک مدیران شهر بیایند.

عضو شورای شهر مشهد در مورد حواشی پیرامون بافت اطراف حرم امام رضا (ع) گفت: بزرگترین خیانتی که در حق شهر مشهد صورت گرفت در مورد تغییراتی است که در بافت اطراف حرم صورت گرفت. مشکل از جایی شروع شد که در مجلس شورای اسلامی ردیف بودجه‌ای برای این موضوع اختصاص نیافت. اتفاقی که برای حرم حضرت معصومه (س) افتاد ولی عدم تصویب بودجه در مجلس باعث شد تا هتل‌های چند طبقه حرم امام رضا (ع) را محصور کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.