سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نتیجه انتخابات آمریکا نشان داد، مردم آمریکا از سیاستهای تجاوزگرایانه‌ و بحران‌ساز دولتمردان این کشور خسته شده بودند.

مردم آمریکا خسته شده بودند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاریها، با اشاره به انتخاب رئیس جمهور آمریکا گفت: انتخابات آمریکا نشاندهنده اوج مشکلات و معضلات در این کشور است.

وی افزود: انتخابات آمریکا با یک مقدمه و پیش‌زمینه بسیار دردسرساز شروع شد و «ن افشای چهره واقعی آمریکا برای همه ملتها بود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه هیچ کس تصور نمی‌کرد انتخابات آمریکا چنین پشت پرده افتضاحی داشته باشد، افزود: البته بسیاری از تحلیلگران از نتایج انتخابات آمریکا مطلع بودند اما عموم مردم از آن اطلاع نداشتند که چه اتفاقی در انتخابات‌ آمریکا رخ می‌دهد.

نقوی حسینی یکی از پیامدهای انتخابات آمریکا را افشاگری نامزدهای انتخابات دانست و تصریح کرد: افشاگری نامزدها بسیاری از ابعاد و زوایای مبهم تقلب در انتخابات آمریکا را افشا کرد به طوریکه هر دو جناح جمهوریخواه و دموکرات به تقلب در انتخابات آمریکا اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه در انتخابات آمریکا همواره تقلب صورت می‌گیرد و انتخابات به شکل واقعی برگزار نمی‌شود، گفت: انتخاب «ترامپ» نشان داد که مردم آمریکا از سیاستهای تجاوزگرایانه‌، خصمانه و بحران‌ساز حکومتشان ناراحت و خواهان تحولاتی هستند اما آدرسی که به آنها داده می‌شود درست نیست و آنها دوباره به جمهوریخواهان پناه برده‌اند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطر نشان کرد: امیدواریم تحولات انتخابات آمریکا درسی برای جمهوریخواهان باشد و از سیاستهای بحران‌آفرینی و دخالت‌آمیزشان در کشورهای دیگر دست بردارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.