قدس آنلاین: قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد از هزینه ۵ میلیارد تومانی خدمت‌ به زائران پیاده در ایام پایانی ماه صفر خبر داد.

۵میلیاردتومان هزینه خدمت‌ به زائران پیاده در ایام پایانی صفر

به گزارش قدس آنلاین، خلیل الله کاظمی، در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، با بیان اینکه برای خدمت‌رسانی به زائران پیاده در ایام پایانی ماه صفر سال گذشته حدود سه میلیارد تومان علاوه بر هزینه‌های روزمره توسط شهرداری مشهد هزینه شد، اظهار کرد: امسال این رقم تا حدود پنج میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

وی افزود: برای اسکان اضطراری زائران پیاده نیز تعداد ۱۰ کمپ و سالن سرپوشیده با گنجایش شش هزار نفرشب مهیا شده است.

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد با اشاره به اینکه نام‌نویسی شهروندان در این سامانه برای خدمت‌رسانی داوطلبانه در حوزه‌های مختلف به زائران پیاده در دهه پایان صفر از هفته گذشته آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد، تصریح کرد: در این ایام ایستگاه‌های استقبال از زائر در ورودی جاده‌های نیشابور، قوچان، کلات، سرخس و ورودی طرقبه و شاندیز به مشهد پذیرای زائران پیاده هستند.

وی ادامه داد: تعداد ۱۵۰ دستگاه اتوبوس نیز برای انتقال زائران پیاده به داخل شهر در مدخل‌های ورودی مشهد مستقر می‌شوند.

کاظمی با بیان اینکه برای ایمن‌سازی مسیر نیز ماشین‌های آتش نشانی در ۱۵ نقطه از سطح شهر مشهد مستقر هستند، گفت: بازدیدهای ایمنی از موکب‌ها و ایستگاه‌ها به صورت مستمر انجام می‌شود، همچنین ۱۰ پایگاه راهنمای زائر به صورت ۲۴ ساعته در هسته مرکزی شهر مشهد فعال هستند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد ۲۰ دستگاه خودرو کامیون و مینی‌لودر برای نظافت شهر نجف از شهرداری مشهد اعزام شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.