قدس آنلاین: معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: توجه به عرصه فرهنگ از اولویت‌های اصلی کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر کشور است.

توجه به عرصه فرهنگ از اولویت‌های اصلی کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر کشور است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام حسین احمدیان، در همایش سراسری مدیران کل این نهاد از سراسر کشور در مشهد، گفت: آموزش سبک زندگی، اردوهای فرهنگی و زیارتی برای زنان سرپرست خانوار، دختران بازمانده از تحصیل و ازدواج، دانشجویان، دانش آموزان، نخبگان و طلاب علوم دینی از برنامه های فرهنگی در بخش مددجویی است.
وی ادامه داد: همچنین بهره گیری از ظرفیتهای فرهنگی برون سازمانی از جمله راهکارهای در دستور کار کمیته امداد امام خمینی(ره) است.
معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: بهره گیری از ظرفیتهای مردمی، حوزه های علمیه، سازمانها و نهادهای دینی و فرهنگی، خیریه ها و مراکز دانشگاهی و علمی در این مسیر راهگشا و مورد توجه است.
وی افزود: تعمیق و نهادینه سازی سنتهای اسلامی، احسان و نیکوکاری و نیز تقویت عنصر ایمان و بصیرت افزایی کارکنان از دیگر محورهای مورد توجه است.
احمدیان ادامه داد: برگزاری اردوهای فرهنگی و زیارتی، مسابقات و جلسات قرآنی و تهیه بسته فرهنگی نیز از برنامه های حوزه فرهنگی برای کارکنان کمیته امداد است.
وی به برنامه های فرهنگی نیمه نخست امسال اشاره و بیان کرد: پیوست فرهنگی برای تمامی فعالیتها و طرحهای کمیته امداد بر اساس مبانی قرآنی تنظیم و هدایت می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.