قدس آنلاین: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۸ هزار خانوار جدید زیرپوشش حمایتی این نهاد در سراسر کشور قرار گرفته اند.

تحت پوشش قرار گرفتن ۳۸ هزار خانوار جدید در سطح کشور  در کمیته امداد امام خمینی(ره)

به گزارش قدس آنلاین، سیدپرویز فتاح در آئین اختتمایه گردهمایی مدیران کل کمیته امداد کشور، اظهار داشت: اجرای طرح پالایش و شناسایی مددجویان توانمند برای خروج از پوشش حمایتی این نهاد به معنای عدم پذیرش و ورود محرومان و مستضعفان نیست.
وی بیان کرد: اجرای این طرح با هدف افزایش پوشش حمایتی از مددجویان و نیازمندان واقعی و شناسایی افراد توانمند برای خروج از پوشش حمایتی این نهاد اجرا می شود.
فتاح با بیان اینکه تا پایان سال جاری ۱۰ درصد از تمام مددجویان زیرپوشش این نهاد در کشور باید به توانمندی د برسند، گفت: در عین حال مراکز این نهاد در استانها با پذیرش مددجو معادل نیمی از این میزان در نهایت موفق به خروج پنج درصد از مددجویان و صرفه جویی در این نهاد برای هزینه در سایر بخش های حمایتی می شوند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۸ هزار خانوار جدید زیرپوشش حمایتی این نهاد در سراسر کشور قرار گرفته اند.
وی بیان کرد: متوسط هزینه حمایت از هر مددجو ۱۰ تا ۲۰ میلیون ریال در سال است، به همین جهت هر گونه هزینه ناروا برای افراد توانمند موجب می شود فراد محروم و نیازمند واقعی از پوشش این نهاد محروم شوند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با ابراز رضایت از روند اجرای طرح پالایش مددجویان گفت: باید با بررسی کارشناسی و میدانی از وضعیت مددجویان نسبت به توانمندی آنان اطلاع حاصل کرد، ضمن اینکه بهره گرفتن از سایر خدمات این نهاد نباید منوط به بهره مندی مددجویان از مستمری باشد.
فتاح افزود: اجرای طرح پالایش مددجویان توانمند برای خودکفایی آنان تا پایان امسال ادامه دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.