قدس آنلاین- محمود مصدق: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: این موضوع جایگزینی جایگزینی پیام رسان ایرانی سروش به جای تلگرام را فقط در خبرها شنیدم و فعلا بحثی با این موضوع در وزارت ارتباطات صورت نگرفته است.

ماجرای سروش را از رسانه‌ها شنیده‌ام

محمود واعظی در بازدیبد از غرفه قدس در نمایشگاه مطلبوعات اضافه کرد: البته چه اشکالی دارد که یک پیام رسان داخلی که می‌تواند نیازهای مردم را برطرف کند، فعالیت خود را آغاز کند؟!. مردم چون می‌بینند تلگرام که نیازهایشان را پاسخ می‌دهد از آن استفاده می‌کنند و گرنه اگر بدانند که یک پیام رسان داخلی که پهنای باند کمتری مصرف می‌کند و هزینه اینترنت را به شدت کاهش می‌دهد، خدمات تلگرام را به آن‌ها ارائه کند، قطعاً به سراغ‌اش خواهند رفت. حالا اینکه کدام شرکت با چه اسمی بتواند از این ظرفیت استفاده کند دیگر به خودشان بستگی دارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رشد اقتصادی حوزه متبوعش را طی سه سال اخیر بیش از سایر بخش‌های اقتصادی دانست و گفت: در برنامه پنج ساله ششم برای حوزه ارتباطات رشد19 درصدی پیش بنی شده که امید است محقق شود. 

محمود واعظی در گفت‌وگو با قدس تصریح کرد: مسأله اقتصاد را پاشنه آشیل هر دولتی خواند و اظهار داشت: مگر در دنیا دولتی وجود دارد که بدون توجه به مسایل اقتصادی بتواند حکومت کند. وی افزود: دولت یازدهم طی سه سال گذشته در بخش اقتصادی بستر سازی مناسبی انجام داده که نتیجه آن رشد مثبت شدن تمام شاخص‌های اقتصادی در شش ماه نخست امسال است.

واکنش وزیر ارتباطات به فیلتر تلگرام و جایگزینی پیام رسان سروش

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.