معاون شهرداری تهران از اعلام آمادگی این نهاد برای رسیدگی دادستانی درباره پرونده‌های املاک موسوم به نجومی خبر داد.

آمادگی رسیدگی دادستان به پرونده‌های شهرداری تهران / جرأت رسیدگی به شکایات‌شان را داشته باشند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حاشیه بازدید از بیست‌ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با اشاره به طرح مسائلی با عنوان املاک نجومی شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران از رسیدگی به پرونده‌های املاک موسوم به نجومی در این شهرداری استقبال می‌کند.

وی در تشریح امتیازات اعطاشده به برخی کارمندان و مدیران شهرداری تهران از طریق تعاونی اظهار کرد: تخفیف در 104 تعاونی شهرداری برای 130 هزار پرسنل اعطا شده که این تخفیف برای 122 مدیر هم بوده است که تخلفی صورت نگرفته است.

صلاحی در پاسخ به این سؤال "نظر شما پیرامون تخریب‌هایی که علیه شهرداری تهران صورت می‌گیرد، چیست؟"، افزود: بنده معتقدم که هر جایی که کار و اقدام برای مردم زیاد شود نقد و تخریب هم زیاد می‌شود که شهرداری تهران نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری تهران از نقد منصفانه استقبال می‌کند، گفت: ما منتظر بررسی‌های دادستان کشور برای رسیدگی به شکایات از شهرداری تهران هستیم.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ادامه داد: شهردار تهران خودش اعلام کرده که برای رسیدگی پرونده‌های شهرداری آمادگی کامل دارد که این برای یک مسئول جرأت می‌خواهد.

صلاحی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم سایر مسئولان نیز مانند شهردار تهران جرأت رسیدگی به پرونده‌ها و شکایاتشان را داشته باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.