قدس آنلاین- بیرجند: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی گفت: براساس توافق انجام شده با اعتباری که به زودی از سوی آستان قدس رضوی برای تامین آب شرب روستاهای استان اختصاص می یابد تا پایان امسال مشکل آب شرب ۳۰ روستای استان مرتفع می شود.

اختصاص ۳ میلیارد تومان اعتبار آبرسانی از سوی آستان قدس رضوی به روستای خراسان جنوبی

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، علی‌اکبر بسکابادی ظهر امروز در بازدید از عملیات آبرسانی سیار روستایی خراسان جنوبی اظهار داشت: پیرو پیگیری استاندار خراسان جنوبی با آیت‌الله رئیسی تولیت آستان قدس رضوی برای دریافت اعتباری مناسب در راستای رونق‌بخشی به روستاهای استان، مقرر شد؛ اعتبار ۳ میلیارد تومانی برای بحث آبرسانی روستایی در خراسان جنوبی اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه آستان قدس رضوی به دنبال محرومیت‌زدایی در راستای اشتغالزایی در روستاها است، تصریح کرد: با توجه به اینکه آب شرب در روستاها به عنوان اولین نیاز مطرح است؛ می تواند جلوی مهاجرت روستائیان را گرفته و زمینه ساز اشتغالزایی در روستاها گردد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی یادآور شد: برای آبرسانی به روستاهای استان با همکاری آستان قدس رضوی مقرر شد ۳۰ پروژه در قالب آبرسانی به روستاهایی که به طور میانگین نیازمند ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار می باشد، در نظر گرفته شود.

بسکابادی خاطرنشان کرد: براساس توافقی که شده با اعتباری که به زودی از سوی آستان قدس رضوی برای تامین آب شرب روستاهای استان پرداخت می‌شود تا پایان سال جاری مشکل آب شرب ۳۰ روستای استان که اعتباری بین ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان نیاز دارند مرتفع می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.