دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پیروزی امروز ‌ترامپ با شعار مبارزه بانظام سیاسی آمریکا که فساد و تقلب آن را پر کرده است از زمینه‌های یک طوفانی بزرگ در جامعه آمریکا خبر می‌دهد.

یادداشت اینستاگرامی محسن رضایی درباره انتخاب ترامپ

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادداشتی اینستاگرامی به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا واکنش نشان داد:

در این یادداشت آمده است: پیروزی هشت سال پیش اوباما با شعار تغییر، جنبش اعتراضی ضد وال استریت علیه فساد سیاسی و مالی نظام آمریکا در چهار سال پیش که تندتر از شعار تغییر بود و پیروزی امروز ‌ترامپ با شعار مبارزه بانظام سیاسی آمریکا که فساد و تقلب آن را پر کرده است از زمینه‌های یک طوفانی بزرگ در جامعه آمریکا خبر می‌دهد.

وی در این یادداشت می‌افزاید: مردم آمریکا به فردی رای دادند که با صدای بلند فریاد می‌زد نظام سیاسی و اقتصادی امریکا غرق در فساد است. اما آیا این فرد قادر است این فساد ساختاری و پیچیده را اصلاح کند؟ آیا او اوضاع آمریکا را بدتر نمی‌کند؟ آیا عملکرد او در ادامه روند پیشین طوفان خشم مردمی را تشدید نخواهد کرد؟ عاقلانه است که آینده را در اراده ملت‌ها و سنت‌های تغییرناپذیر الهی جستجو کنیم .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.