قدس/محمود مصدق: اگر هدایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری نبود چه بسا امروز برجام و پسا برجام هویت نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال می‌برد.

اگر هدایت‌های رهبری در برجام  نبود امروزهویت نظام زیر سؤال می‌رفت/در مقابل دشمن غدار دیپلماسی انقلابی جواب می‌دهد نه لبخند

به گزارش قدس آنلاین ، آیت ا... کعبی عضو مجمع خبرگان رهبری عصر دیروز با حضوردر غرفه قدس در بیست دومین نمایشگاه مطبوعات افزود: امروز که بیش از یک سال از توافق هسته‌ای ما با قدرت‌های جهانی گذشته و به این دوران نگاه می‌کنیم،عبرت‌های برجام کتاب قطوری می‌شود، یکی از عبرت ‌های آن بدعهدی امریکا است.

وی ازتداوم دشمنی مقامات امریکایی با ملت ایران به عنوان یکی دیگر از عبرت‌های برجام یاد کرد و اظهارداشت: آمریکا پس از آن که درتهدید ایران به جنگ نتیجه نگرفت و در ناکام گذاشتن ملت ایران در رسیدن به اهدافش نیز شکست خورد از طریق برجام قصدبه استحاله کشاندن انقلاب را داشت.

وی استحکام کشور بر اساس نظام اسلامی را از دیگر عبرت‌های برجام خواند و تصریح کرد:در مقابل دشمنان غدار فقط دیپلماسی انقلابی جواب می‌دهد نه دیپلماسی نرم و لبخند چرا که دیپلماسی نرم باعث جری‌ترشدن آنها می‌شود.

آیت ا... کعبی سپس به اظهارات وزیر امور خارجه ایالت متحده امریکا اشاره کرد وافزود: آقای جان کریدرحاشیه اجلاس اخیر 1+5 گفت اگر می‌خواهید تحریم‌ها پایان یابد موشک‌های بالستیک نباید از یمن به عربستان شیلک شود وهمچنینسیاست‌های ایران در سوریه و لبنانباید تغییر کند.در واقع آمریکا مطالبه‌گری خود را تا سطح تغییر سیاست‌های منطقه‌ای ایران بالا برده است که به طور قطع اگر به این درخواست‌ها پاسخ مثبت داده شود بحث حقوق بشر در ایران را مطرح می‌کنند .البته در صورت برآورده شدن این خواسته هم مطالبات دیگری خواهند داشت.

وی در خاتمه با تأکید بر این که آمریکا در هیچ یک از درخواست‌های یاد شده به نتیجه مثبتی نخواهند رسید، تصریح کرد: رهبر انقلاب با هدایت‌ها وحمایت‌های خودبرجام را به گونه‌ای سامان دادند که سیاست‌ها نظام مقدس جمهوری اسلامی ومنافع ملی ما محقق شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.