نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن از همه توان خود برای محدود کردن فعالیت های هسته ای کشورمان استفاده کرد و دیگر قدرت بیشتری برای ایستادگی برابر ایران نداشته و ندارد.

دشمن دیگر قدرت ایستادگی برابر ایران را ندارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد روز پنجشنبه در یادواره شهدای مداح و شاعران آئینی استان گلستان در گرگان اظهار کرد: عراق با وجود حمایت همه کشورهای پرتوان و قدرتمند دنیا نتوانست در نبرد نابرابر هشت ساله مقابل ما ایستادگی کند و بی شک شکست برای دشمنان (در صورت حمله) در آینده نیز تحمیل می شود. 
ابوترابی اضافه کرد: کشورهای زورگو، همه دنیا را برای شکست ایران بسیج کرده اند اما با عزم و اراده مردم و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب همانند دفاع مقدس شکست خواهند خورد. 
وی بیان کرد: پس از پایان جنگ تحمیلی و در شرایطی که دشمنان فکر می کردند ما به دلیل آسیب های وارده ناشی از نبرد هشت ساله توان ساختن دوباره کشور را نداریم، با همت جوانان و دانشمندان کشور به مرزهای پیشرفت و رشد رسیده و چشم های همه دنیا را خیره کردیم. 
ابوترابی افزود: یکی از پیشرفت های چشمگیر ایران رسیدن به قله های رشد و ترقی در موضوع هسته ای بود که با وجود تلاش فراوان دشمن در محدود کردن این فعالیت ها، با ایستادگی و زعامت رهبر مقتدر انقلاب اسلامی به یکی از قدرت های برتر دنیا در این زمینه تبدیل شدیم. 
وی ادامه داد: در ابتدای فعالیت در بخش هسته ای تصور تولید حتی چند سانترفیوژ را هم نداشتیم اما اکنون در شرایطی قرار داریم که قادر به تولید مقادیر زیاد این محصول بسیار مهم هستیم. 
وی در بخش دیگری از سخنانش به وحدت و اتحاد مردم گلستان اشاره کرد و گفت: این استان، به معنای واقعی کلمه 'گلستان است' که علت آن نه فقط داشتن جنگل‌های سبز بلکه به خاطر حضور توام با همدلی و یکرنگی جامعه پرافتخار شیعه در کنار جامعه افتخارآفرین اهل سنت است. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.