دبیرکل جمعیت فداییان اسلام با بیان اینکه افرادی که کلینتون را به ترامپ ترجیح می‌دادند تاریخ آمریکا را نمی‌دانند، گفت:علی‌رغم اینکه می‌گویند دموکرات‌ها جنگ‌ طلب نیستند اغلب جنگ‌های آمریکا توسط روسای جمهور دموکرات رخ داده است.

جمهوری‌خواه یا دموکرات سر و ته یک کرباسند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، محمدمهدی عبدخدایی دبیرکل جمعیت فداییان اسلام با بیان اینکه نوعی از دموکراسی وجود دارد که سرمداران آن سرمایه‌داران، کارتل و تراست‌ها هستند، گفت: در این دموکراسی بدون اینکه ضرری به نظام وارد کنند به افشاگری علیه اشخاص اقدام می‌کنند.

وی افزود: اگر صحبت‌های هر دو نامزد آمریکا را قبل از انتخابات گوش دهید متوجه می‌شوید که آنها نظام آمریکا را قبول دارند ولی نسبت به شخص افشاگری می‌کنند چون در دموکراسی نباید با نظام مخالفت کرد و لذا امام در یک سخنرانی می‌فرمایند کشورهای دموکراتیک به نظام حمله نمی‌کنند و به اشخاص حمله می‌کنند.

دبیرکل جمعیت فداییان اسلام با بیان اینکه متأسفانه در ایران مخالفت شروع می‌شود و بعضی افراد نظام را مورد حمله قرار می‌دهند، اظهار داشت: مشکلات و مفاسد اقتصادی در زمان شاه هم وجود داشت ولی دیکتاتور نمی‌گذاشت که برملا و افشا شود و کما اینکه در یکی از این موارد شاهد بودیم که رضاخان بیش از 80 چمدان طلا و جواهر را از کشور خارج کرد.

عبدخدایی با تأکید براینکه افرادی که کلینتون را به ترامپ ترجیح می‌دادند، تاریخ آمریکا را نمی‌دانند، گفت: علی‌رغم اینکه می‌گویند دموکرات‌ها جنگ‌ طلب نیستند شاهدیم که در جنگ جهانی دوم روزولت دموکرات وارد جنگ شد و ترومن هم که دموکرات بود بمب اتم را بر سر مردم ناکازاکی ریخت.

وی افزود: اغلب جنگ‌هایی که در تاریخ آمریکا رخ داده است توسط دموکرات‌ها بوده ولی آنها چهره‌ای موجه از خود نشان می‌دهند.

دبیرکل جمعیت فداییان اسلام اظهار داشت: جمهوریخواهان بیشتر طرفدار صنایع سبک و دموکرات طرفدار صنایع سنگینی چون اسلحه هستند و همین تولید فروش اسلحه به ضرر تولیدکنندگان خرده‌پای آمریکا است.

عبدخدایی در تشریح دلیل پیروزی ترامپ گفت: ترامپ از صنایع خرده‌پای آمریکا حمایت می‌کند و هرچند صنایع خرده‌پا  ارز زیادی می‌آورد ولی همواره فروش اسلحه ارز بیشتری را وارد آمریکا می‌کند.

وی با بیان اینکه باید با دقت مسائل آمریکا را رصد کرد، افزود: باید ببینیم امروز چه کسی از ترامپ حمایت می‌کند و دیروز چه کسانی حامی اوباما بودند.

دبیرکل جمعیت فداییان اسلام ادامه داد: قشر سرمایه‌داران کلان همواره طرفداران جنگ بودند و برای ما فرقی نمی‌کند که کدامیک در مسند ریاست جمهوری باشند چون هر دو سروته یک کرباسند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.