قدس آنلاین -خوزستان -زهره کریمی : معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان با توضیح جزئیات گروگانگیری در ملاثانی، از ادامه عملیات تا دستگیری فرد گروگانگیر متواری خبر داد.

حمله فرد مسلح به اتوبوس مسافربری در ملاثانی /یک زن زخمی شد /گروگان گیر زخمی شد

قدس آنلاین به نقل از  روناش؛سرهنگ علی قاسم پور اظهار کرد: یک دستگاه اتوبوس مسافربری که عصر جمعه(۲۱ آبان) از اهواز به مقصد شوشتر حرکت کرده بود، بین راه در شهر ملاثانی مرکز شهرستان باوی در نزدیکی اهواز توقف کرد و در این هنگام یک نفر […]

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان با توضیح جزئیات گروگانگیری در ملاثانی، از ادامه عملیات تا دستگیری فرد گروگانگیر متواری خبر داد.

 سرهنگ علی قاسم پور اظهار کرد: یک دستگاه اتوبوس مسافربری که عصر جمعه(۲۱ آبان) از اهواز به مقصد شوشتر حرکت کرده بود، بین راه در شهر ملاثانی مرکز شهرستان باوی در نزدیکی اهواز توقف کرد و در این هنگام یک نفر مسلح که به نظر فردی معتاد بوده است، با سوار شدن به اتوبوس، مسافران را گروگان گرفت.

وی ادامه داد: گروگانگیر که یک قبضه اسلحه کلاش در اختیار داشت، یکی از مسافران را زخمی کرد. تیر به کتف فرد مجروح اصابت کرده بود که با هماهنگی با نیروهای انتظامی و امنیتی حاضر در صحنه، گروگان مجروح از اتوبوس خارج و به بیمارستان منتقل شد.

قاسم پور افزود: یک مسافر زن هم زخمی شده بود که در اتوبوس باقی ماند.

وی گفت: با توجه به این که گروگانگیری در وسط شهر اتفاق افتاده بود و اتوبوس در خیابان اصلی شهر قرار داشت، به منظور جلوگیری از وقوع بحران در ساعات شلوغ، شرایط گروگانگیری با تلاش نیروهای انتظامی مدیریت شد تا کار به آخر شب کشیده شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان اظهار کرد: وی در نهایت ۷ گروگانی راکه در اختیار داشت شامل سه مرد، دو زن و دو کودک دختر و پسر، در ازای تحویل یک دستگاه خودرو سواری آزاد کرد و از صحنه گروگانگیری متواری شد.

وی ادامه داد: هر چند شایعاتی درخصوص قاچاقچی بودن گروگانگیر مطرح شده است ولی این فرد، معتاد بود و هیچ خواسته ای از ما نداشت و تنها تقاضا کرد که در ازای آزادی گروگانها، اجازه فرار به او داده شود.

قاسم پور با بیان اینکه عملیات تا آزادی گروگانها بیش از ۵ ساعت به طول انجامید، گفت: گروگانگیر با خودرو سواری فرار کرد و از شهر خارج شد. پس از فرار وی، عملیات همچنان ادامه دارد و گروگانگیر تحت تعقیب قضایی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.