قدس آنلاین – گیلان – نرجس غلامپور : فرمانده سپاه قدس گیلان، شهدا را مظهر اطاعت و تبعیت از امام زمان خود دانست و گفت: آنها که به‌دنبال سازش با نظام سلطه هستند با آرمان شهدا فاصله دارند.

عده‌ای دنبال سازش با نظام سلطه هستند/ نظام‌های استکباری قدرت شهدا را در ایران درک نمی‌کنند

سردار محمد عبدالله‌پور در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم «محمد اتابه» در مسجد صاحب‌الزمان(عج) پل طالشان مهر این شهر با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی(ع) اظهار کرد: امسال امیدواریم اربعین با شکوه بیشتری برگزار شود تا همگان به عظمت امام حسین‌(ع) پی ببرند.

وی در ادامه به شهادت محمد اتابه اشاره کرد و افزود: شهید اتابه در ماموریت شمال غرب در سردشت حضور داشت و زمانی که ماموریت برای جبهه مقاومت را به او اعلام کردند به جبهه سوریه اعزام شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مقام معظم رهبری به شهدای مدافع حرم لقب اولیای الهی داده است، تصریح کرد: شهید اتابه پاسدار انقلاب اسلامی بود.

* کسی ادعا نداشته باشد کشور را با دیپلماسی حفظ می‌کنیم

عبدالله‌پور، درک عالم خاکی و افلاکی از مقام شهدا را عاجز خواند و بیان کرد: امروز شهدا قدرت جمهوری اسلامی هستند و کسی ادعا نداشته باشد با سلاح و دیپلماسی کشور را حفظ می‌کنیم.

وی به فرمایش امام(ره) مبنی براینکه مظهر قدرت ایران شهدا هستند، اشاره کرد و گفت: قدرت آمریکا در تکنولوژی است و عربستان پول را قدرت خود می‌داند و با پرداخت پول به رئیس سازمان ملل دهان او در کشتار مردم مظلوم یمن را بسته است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه شهید اتابه در مجلس شهدا بزرگ شده و این راه را ادامه داده است، خاطرنشان کرد: نظام‌های استکباری قدرت شهدا را درک نمی‌کنند.

عبدالله‌پور به ایجاد داعش توسط استکبار جهانی برای مقابله با انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: مدت 20 سال به داعش آموزش فکری دادند اما به صراحت اعلام می‌کنیم بسیج و سپاه کمر داعش در منطقه را شکسته و در مرحله پیروزی هستیم.

وی با بیان اینکه نبرد با داعش سخت است، اظهار کرد: داعش نمی‌دانست بسیجیان بدون نگاه مادی در مقابل آنها می‌ایستند و اکنون تمام منطقه در دستان قدرتمند جمهوری اسلامی است.

وی، شهدا را مظهر اطاعت و تبعیت از امام زمان خود دانست و یادآور شد: اگر امروز کسی می‌خواهد راه شهدا را ادامه دهد باید از امام زمان خود تبعیت کند.

* آنها که دم از سازش با نظام سلطه می‌زنند با شهدا فاصله دارند

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه آنها که دم از سازش با نظام سلطه می‌زنند با شهدا فاصله دارند، اظهار کرد: مقام معظم رهبری امروز راه مبارزه با دشمن را جهاد کبیر دانستند و از ما خواستند در این جهاد تسلیم دشمن نشویم.

عبدالله‌پور، مسیر شهدا را نابودی دشمنان ذکر کرد و افزود: آمریکا جرأت ضربه زدن به ایران را ندارد و برای گذر از خلیج فارس باید به نیروهای ما لیست ارائه کند.

وی با اشاره به اینکه اگر دشمن تا فاصله 150 کیلومتری مرزهای آبی ایران در خلیج فارس بخواهد کوچک‌ترین حرکتی داشته باشد به طور کامل نابود می‌شود، بیان کرد: دشمن که زمانی گزینه‌های روی میز را مطرح می‌کرد اما اکنون دیگر میزی باقی نمانده تا گزینه‌های زیر و روی میز وجود داشته باشد.

فرمانده سپاه قدس گیلان به فشار بسیار فرهنگی دشمن علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: راه ما تبعیت از مقام معظم رهبری است و مشکلات اقتصادی کشور را می‌توان با اقتصاد مقاومتی برطرف کرد.

عبدالله‌پور با بیان اینکه می‌توانیم به اندازه 400 میلیون نفر در ایران غذا تولید کنیم و به‌ سهولت زندگی کنند، خاطرنشان کرد: در مقام عمل باید اخلاق شهدایی داشته باشیم و آینده بسیار امیدوارکننده است.

وی با هشدار به آنها که می‌خواهند جلوی انقلاب را بگیرند، اظهار کرد: خداوند اراده کرده، پرچم اسلام از طریق انقلاب اسلامی به دست امام زمان(عج) برسد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.