قدس آنلاین – یزد: مدیر گروه و مشاور انجمن علمی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه یزد از برگزاری شب شعر فانوس در میان استقبال پرشور علاقه‌مندان خبر داد.

شب شعر فانوس در میان استقبال پرشور علاقه‌مندان

به گزارش قدس آنلاین از یزد، دکتر مجید پویان، عضو هیئت علمی دانشگاه یزد، گفت: در این شب شعر دو شاعر برجستۀ کشور، محمد سعید میرزایی و علیرضا بدیع، در دو بخش آیینی ،عاشورایی و آزاد به قرائت آثار خود پرداختند.

وی افزود: همچنین چندتن ازاعضای هیئت علمی، دانشجویان دانشگاه یزد و شاعران انجمن‌های ادبی استان یزد که سروده‌های خود را  به فراخوان این شب شعر ارسال کرده بودند، آثارشان را برای حاضران خواندند.

در این برنامه علاوه بر شعرخوانی، دکتر محمد خدادادی و دکتر مهدی حیدری، اعضای هیئت علمی گروه زبان و ادبیات فارسی، در خصوص اهداف و چگونگی تشکیل دوره‌های مطالعاتی از سوی انجمن علمی گروه زیان و ادبیات فارسی و کانون ادبی دانشگاه یزد توضیح دادند و کاربرگ‌های ثبت نام دوره‌های مذکور با رویکرد ادبیات عرفانی، شعر معاصر، داستان معاصر و ادبیات تعلیمی در میان حاضران توزیع شد.

دکتر پویان افزود: این شب شعر نخستین تجربه مشترک اجرایی انجمن علمی زبان و ادبیات فارسی، کانون ادبی دانشگاه یزد و موسسۀ فرهنگی یادداشت نو بود که خوشبختانه با استقبال مطلوب مخاطبان روبرو شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.