قدس آنلاین - کرمان: دکتر پورابراهیمی در این بازدیدخبر تعویض۱۰۰ کیلومتر ریل فرسوده مسیر کرمان – بافق یزد تا پایان بهار سال ۹۶ را داد وگفت: با اهتمام جدی مدیران استان کرمان پس از اجرای مرحله اول تا پایان سال ۹۶ عملیات اجرایی تعویض کل مسیر کرمان – بافق یزد نهایی و انجام می شود.

تعویض ریل فرسوده مسیر کرمان – بافق یزد تا پایان سال ۹۶

قدس آنلاین-باشگاه خبرنگاران - دکتر محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درجمع پرسنل و مدیران اداره کل راه آهن استان کرمان گفت: علارغم عقب ماندگی های زیاد در بحث های مختلف در حوزه مسائل ریلی در استان کرمان، در طی یک سال گذشته اقدامات مثبت وخوبی در این بخش انجام شده که نیازمند اهتمام جدی تر مدیران راه آهن استان کرمان می باشد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطالبه مردم کرمان در خصوص ارائه خدمات مناسب تر مجموعه راه آهن استان افزود: یکی از اولویت هایی که در استان کرمان پی گیری کردیم، بحث تعویض خطوط ریلی بود که مربوط به قبل از انقلاب است و خوشبختانه با پی گیری های انجام شده مجموع ۲۲۰ کیلومتر مسیر کرمان- بافق یزد ۵۰ درصد تا اواخر بهار سال آینده و مابقی آن نهایی تا پایان سال ۹۶ عملیات تعویض خطوط ریلی این مسیر به پایان می رسد.

پورابراهیمی ابراز داشت: با اجرای کامل عملیات این پروژه مدت زمان طی مسیر کرمان-بافق، حدود یک ساعت و نیم کوتاه خواهد شد و این یک اتفاق بزرگ برای مردم کرمان است.

وی با اشاره به راه اندازی قطار کرمان – فهرج – زاهدان، خاطر نشان کرد: با پی گیری های انجام شده تخفیف ویژه ای برای دانشجویان، کارگران و کسانی که از این مسیر تردد می کنند ایجاد شده که می توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تسریع در اجرای عملیات پروژه راه آهن کرمان – سیرجان افزود: خوشبختانه کار مطالعات اولیه این پروژه به پایان رسیده و با اعلام آمادگی بخش خصوصی امیدواریم هر چه سریعتر عملیات اجرایی این پروژه شروع شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با ابراز نگرانی ازتوقف اجرای پروژه راه آهن ایرانشهر– فهرج، افزود: با اجرای این پروژه مسیر چابهار- ایرانشهر تا کرمان حدود ۳۰۰ کیلومتر نزدیکتر می شود که در جلسات آتی مجمع نمایندگان استان کرمان موضوع توقف این پروژه پی گیری خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.