قدس آنلاین – سبزوار : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: نظام نامه تعامل دولت با تشکل ها و سمن ها بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی تدوین می شود تا نهادها بخشی از امور قابل واگذاری خود را به مردم واگذار کنند.

۸۴۸ تشکل غیر دولتی در خراسان رضوی فعال است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزوار سید جواد حسینی که در مراسم هم اندیشی فرهیختگان احزاب، تشکل های سیاسی و حامیان دولت تدبیر و امید در سبزوارسخن می گفت با بیان اینکه راه اندازی خانه احزاب ظرفیت و فضای مناسبی برای تعامل و نشست های مختلف بین گروه های سیاسی است افزود : فعال شدن احزاب با تفکرات مختلف مانع ۲ قطبی شدن نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه تشکل های غیر دولتی نیز با هدف واگذاری بخشی از امور به مردم به زودی دایر می شود تصریح کرد : هم اکنون ۸۴۸ تشکل غیر دولتی در خراسان رضوی فعال است که باید توانمند شوند و در روستاها و اقشار مختلف جامعه گسترش یابند.

وی با تاکید بر اینکه خانه احزاب خراسان رضوی با شرکت ۲۷ حزب اصلاح طلب، ۱۹ حزب اصولگرا و سه حزب اعتدال تشکیل شده است یادآورشد : از طریق خانه احزاب جامعه متکثر حزبی و همگرا با تفکرات مختلف در راستای منافع ملی شکل می گیرد و این خانه مکانی برای تقویت فعالیت احزاب و تفاهم بیشتر است.

نماینده مردم سبزوار بزرگ در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: انعقاد قراردادهای نفتی در میادین مشترک از دستاوردهای درخشان دولت یازدهم است که به نفع ایران می باشد و در این قراردادها قیمت نفت بر اساس درصد مشارکت و سرمایه گذاری تعیین شده است.

علی سبحانی فر تاکید کرد : امروز ایران به عنوان مسیر امن برای انتقال فیبر نوری از چین تا اروپاست .

وی مسائلی مانند برجام به کجا رسید، ننگین برشمردن قراردادهای نفتی، استیضاح وزیر آموزش و پرورش، طرح حقوق های نجومی ،کمپین نخریدن خودرو،  و اختلاس ها را از جمله موارد سیاه نمایی جریان علیه دولت عنوان کرد و اظهار داشت : احزاب و رسانه های حامی دولت باید دستاوردهای برجام، فواید انعقاد قراردادهای نفتی و خودرویی را برای مردم مطرح کنند.

این نماینده مجلس از همسو بودن مجلس دهم با دولت به عنوان یک اتفاق مثبت یاد کرد و اضافه نمود :  متاسفانه جریان مقابل با روش و شیوه های دیگر در پی تخریب دولت و تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی در کاهش مشارکت مردم در انتخابات سال آینده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تولید ۷۰ درصدی قطعات خودرویی در داخل کشور و صادرات ۳۰ درصد تولید خودرو داخلی را از مهمترین نکات در انعقاد قراردادهای خودوریی پژو دانست . /   انتهای پیام  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.