قدس آنلاین- بجنورد: استاندار خراسان شمالی گفت: هیچ چیز مانند کتاب خواندن مستقیما بر روی انسان اثر نمی گذارد.

کتاب خواندن تأثیر مستقیمی بر روی انسان می گذارد

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد،محمدرضا صالحی، در دیدار مسئولین اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و کتابداران نمونه که به مناسبت فرارسیدن ۲۴ آذر ماه سالروز گرامیداشت کتاب، کتابخوانی وکتابدار،با بیان اینکه همه ما تابع دینی هستیم که معجزه اش قرآن است و با اقرأ شروع می شود، افزود: همه  کسانی که دوره  قبل از انقلاب را درک کرده اند، در کنارنقش مهم رهبری و وحدت بین مردم از اثرگذاری کتاب‌های نویسندگانی چون استاد شهید مطهری, دکتر شریعتی و ... در شکل گیری انقلاب آگاه هستند.
وی با اشاره به دیداری که با خانواده آیت‌الله موسوی داشته است، از احداث یک کتابخانه مرکزی به  این نام در استان خبرداد که زمین این کتابخانه را استانداری و تجهیز و احداث آن توسط خانواده آیت الله موسوی بجنوردی انجام می شود.
استاندار خراسان شمالی همچنین بر پیگیری واگذاری ساختمان کتابخانه گلستان شهر بجنورد به نهاد کتابخانه‌های عمومی جهت راه اندازی کتابخانه عمومی در این شهر تأکید کرد .
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی نیزبا بیان اینکه استان خراسان شمالی در بسیاری از شاخص‌های کتابخانه‌ای جزو 10 استان‌ برتر کشور می باشد، افزود: تمامی فضاهای کتابخانه ای شهرستان 200 هزار نفری بجنورد استیجاری یا متعلق به دستگاه های اجرایی است همچنین روستاهای این شهرستان هم فاقد کتابخانه هستند.
محمد علی جهانی به اختصاص بودجه برای راه اندازی کتابخانه در حاشیه شهر بجنورد اشاره کرد و خواستار پیگیری واگذاری کتابخانه گلستان شهر  به  اداره کل کتابخانه‌های عمومی جهت راه اندازی کتابخانه که جمعیت قابل ملاحظه ای از همشهریان بجنوردی  در این شهرک سکونت دارند، شد.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.