رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تفاوتی میان کلینتون و ترامپ در انتخابات آمریکا نبود،گفت:مطرح کردن کنار گذاشتن برجام توسط رئیس جمهور بعدی آمریکا،یک حرف تبلیغاتی و شوخی است.

کنار گذاشتن برجام توسط ترامپ شوخی و بازی تبلیغاتی است

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا عارف، نماینده مردم تهران در مجلس درباره پیام انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت: مواضع هر دو نامزد انتخابات آمریکا شبیه هم بود و به نظر من سیاست خارجی آنها تفاوت چندانی نخواهد داشت.
وی تاکید کرد: ما باید با توجه به منافع ملی خود همان مسیری را که طی کرده ایم، ادامه دهیم و اهل تعامل هم هستیم و سر جنگ با کسی نداریم، اما از حقوق حقه خود نیز کوتاه نمی آییم و محکم بر روی منافع خود می ایستیم.
عارف درباره اظهارات دونالد ترامپ درباره آینده برجام و کنار گذاشتن آن نیز تصریح کرد: این حرف ها تبلیغاتی و شوخی است و وقتی که این شخص رسما سر کار بیاید، مجبور است که ساز و کارهای بین المللی را بپذیرد.
رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با توصیه به دولت برای طی کردن مسیر اجرای برجام تاکید کرد: دولت همان مسیر را با توجه به منافع ملی دنبال کند تا بتوانیم حقوق خود را به طور کامل به دست بیاوریم.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.