نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس،با اشاره به برخی اخبار مبنی بر عقد قراردادهای مشکوک از سوی وزارت صنعت،معدن و تجارت گفت: قرارداد با شرکت های خارجی با پیش شرط حفظ خطوط قرمز نظام باشد.

اخطار به وزارت صنعت برای عقد قراردادهای مشکوک/ لزوم عقد قرارداد با شرکت‌های خارجی با حفظ خطوط قرمز نظام

داریوش اسماعیلی درگفت وگو با خانه ملت، با اشاره به برخی اخبار مبنی بر عقد قراردادهای مشکوک از سوی وزارت صنعت،معدن و تجارت، گفت: اخیرا شنیده شده که بعضی از افراد که در قبل از فعالیت های اقتصادی غیرمشروع داشته اند و اکنون هم با نظام اسلامی سر ستیز دارند؛خواهان عقد قرار داد با شرکت های خودروسازی هستند.

نماینده مردم سروستان،کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در خصوص این مورد به وزارت صنعت معدن و تجارت تذکر داده شده و با هیچ بهانه ای از جمله سرمایه گذاری اجازه ورود به کشور را نباید به این نوع افراد بدهند.

وی با تاکید براینکه کمیسیون صنایع و معادن مجلس به جد با هر نوع قراردادی که شک و شبهه ای داشته باشد مخالف است،تصریح کرد:کمیسیون صنایع و معادن مجلس دراین باره به"نعمت زاده" اخطار جدی می دهد.

عقد قرارداد با شرکت های خارجی با لحاظ مصلحت نظام باشد

این نماینده مردم در مجلس دهم،تاکید کرد:هر نوع عقد قراردادی با شرکت های خودروسازی خارجی باید با حفظ خطوط قرمز نظام همراه باشد.

وی با بیان اینکه عقد قرارداد با شرکت ها و افراد معاند نظام جمهوری اسلامی ایران از نگاه مجلس و مردم قابل گذشت نیست،گفت:دولت باید تجدیدنظر اساسی در این قراردادهای مشکوک داشته باشد.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی،یادآور شد:با هر قراردادی که با افراد مشکوک و شرکت های دارای ابهام منعقد شود،برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.