مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: استان خراسان رضوی رتبه اول کشور در مدیریت سامانه های هوشمند حمل و نقل را کسب کرد.

خراسان رضوی رتبه اول کشور در مدیریت سامانه های هوشمند حمل و نقل جاده ای را کسب کرد
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی، ابراهیم نصری افزود: پس از بررسی و سنجش عملکرد مراکز مدیریت راههای ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای 31 استان کشور در مدیریت سامانه های هوشمند حمل و نقل طی سه ماهه دوم امسال، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی با کسب امتیاز نهایی 71.8 موفق به کسب رتبه اول کشور در زمینه مدیریت سامانه های هوشمند حمل و نقل شد.
وی ادامه داد: عملکرد ادارات کل در مدیریت و نظارت بر سامانه های تردد شماری، دوربین های نظارت تصویری، ثبت تخلفات سرعت، توزین هنگام حرکت (WIM)، مدیریت ناوگان امدادی، تلفن 141، ثبت سوانح و وقایع و نیز تابلوهای ترافیک نما و پیام متغیر طی تابستان امسال ارزیابی شده است و استان خراسان رضوی با کسب امتیاز نهایی 71.8 از 100 در جایگاه اول کشور قرار گرفت.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی با بیان این که کسب این موفقیت مرهون کار جمعی همه همکاران در این اداره کل است، اضافه کرد: پس از استان های خراسان رضوی، استان های همدان، بوشهر، اردبیل، خراسان شمالی، کرمانشاه، تهران، قزوین، مازندران و گیلان به ترتیب رتبه های دوم تا دهم را کسب کردند.
وی افزود: استان خراسان رضوی همچنین از هشت آیتم مورد ارزیابی، در سه آیتم دوربین های نظارت تصویری، ثبت تخلفات سرعت و نیز تابلوهای پیام متغیر و ترافیک نما جزو پنج استان دارای بیشترین امتیاز در میان 31 استان کشور است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.