عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: موضوعات مربوط به وضعیت پروژه پدیده شاندیز وزیر دادگستری را به صحن علنی مجلس کشاند.

پدیده وزیر دادگستری را به مجلس کشاند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، جلیل رحیمی جهان آبادی اظهار داشت: وزیر دادگستری برای پاسخگویی به پرسش‌های نمایندگان در مورد پروژه پدیده شاندیز به کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی آمده اما پاسخ‌های ایشان نمایندگان را قانع نکرده و به همین علت برنامه طرح سؤال از وی در صحن علنی مجلس در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: البته وزیر کشور  و وزیر اقتصاد نیز برای طرح سؤال فراخوانده شده‌اند که تا در مورد وضعیت پروژه پدیده توضیحاتی را به نمایندگان ارائه دهند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: استاندار خراسان رضوی و سایر مسئولان استانی در تلاش برای تعیین تکلیف پدیده بوده و امید می‌رود با همکاری سایر مسئولان این تلاش‎ها نتیجه داشته باشد.

رحیمی تأکید کرد: مطالبه مردم بعد از گذشت مدت زمان طولانی در پدیده و تعیین تکلیف شدن آن مشکلات زیادی را به وجود آورده و امید می‌رود در این بخش تمام نهادها با هم همکاری لازم داشته باشند  تا نتیجه‌ای مثبت حاصل شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.