قدس آنلاین - زاهدان : بخشدار مرکزی خاش گفت: در نخستین همایش مسئولیت اجتماعی که 24آبان ماه در سالن اجلاس سران با حضور رئیس جمهور برگزار می شود از خانواده معلم فداکار توسط رییس جمهور تجلیل بعمل آمده و نشان ملی مسئولیت اجتماعی به ایشان اعطا خواهد شد.

اعطای نشان ملی مسوولیت اجتماعی به خانواده معلم فداکار خاشی

شجاعی اظهار داشت: انتخاب معلم فداکار خاشی به عنوان چهره ملی مسوولیت شناسی و اعطای نشان ملی به خانواده ایشان، افتخاری بزرگ در سایه فداکاری و ایثار و از خودگذشتگی معلم فداکار در دورترین نقطه مرزی کشور در راه برافراشته نگه داشتن پرچم علم آموزی و تعلیم و تربیت است و خود گواه حیات و پویایی انسانیت در جامعه در بین تمام اقوام و مذاهب است.

شجاعی گفت: پرداختن سینمایی به زندگی معلم ‌فداکار بهترین سوژه برای فیلمانه نویسی و ساخت یک اثر هنری برای انتقال مفاهیم انسانیت از دریچه هنر و از بعد فداکاری این معلم در دورترین نقطه ایران و در نقطه صفر مرزی با پاکستان در بخش مرکزی خاش است که بسیار در وجه الگوسازی و معرفی هنجارهای زیبای انسانی میتواند اثرگذار باشد .

شجاعی ادامه داد: حیات این معلم در گمنامی منشا خیر و اگاهی و اکنون که ایشان در بین‌ ما نیست و در اوج شهرت، ایثارشان مایه وحدت و درس پذیدی جامعه وافتخاری برای جامعه پرتلاش فرهنگی و خانواده ایشان است و قطعا نمونه ایشان در جامعه فاخر آموزش و پرورش کم ‌نیست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.