یک جانباز عارضه نخاعی گفت: توجه به جانبازان در مدیریت جدید آستان قدس رضوی کاملا محسوس و قابل ستایش است.

توجه به جانبازان در آستان قدس رضوی کاملا محسوس است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از آستان نیوز، علیرضا سبحانی جانباز 70 درصد در حاشیه مراسم غبارروبی مضجع نورانی علی‌بن‌موسی الرضا (ع) که در آستانه اربعین حسینی و ایام شهادت امام الرئوف حضرت ثامن‌الحجج(ع) با حضور جمعی از جانبازان عارضه نخاعی انجام شد، اظهار داشت: استقبال خدام آستان قدس رضوی از جانبازان بسیار عالی بود و از لحظه ورود به این بارگاه نورانی با احترام کامل به مکان برگزاری مراسم منتقل شدیم.

وی با اشاره به دیداری که تولیت آستان قدس رضوی چندی پیش با جانبازان داشتند، افزود: دیدار با جانبازان و دعوت از آن­ها برای حضور در مراسم غبارروبی مضجع نورانی امام رضا(ع) نشان‌دهنده توجه ویژه ایشان به جانبازان است.

این جانباز قهرمان با اشاره به معنویت مراسم غبارروبی ابراز کرد: یک فرد جانباز دیگر اوقات هم نیاز به این معنویت دارد و امیدوار هستم این برنامه ادامه داشته باشد.

سبحانی ‌با اشاره به اوضاع فرهنگی در جامعه گفت: امروزه متاسفانه جوانان با هجمه سنگین فرهنگی از سوی دشمن رو به رو هستند که این موضوع باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار بگیرد و با پیوند دادن جوانان با زیارت و آشنا کردن آن­ها با سیره رضوی آسیب‌های ناشی از تهاجمات فرهنگی دشمن باید به حداقل برسد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.