نماینده دسته 85 کیلوگرم کشورمان در پایان رقابت‌های وزنه‌برداری نوجوانان قهرمانی آسیا به 2 مدال طلا و یک نقره دست یافت.

دو مدال طلا و یک نقره مویدی در دسته 85 کیلوگرم نوجوانان/ تداوم موفقیت شاگردان برخواه

به گزارش قدس آنلاین، در ادامه رقابت‌های وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا که در سالن آرنای توکیو در حال برگزاری است و در چهارمین روز این مسابقات، امروز رقابت‌های دسته 85 کیلوگرم رده سنی نوجوانان، با حضور 5 وزنه بردار نوجوان از کشورهای ژاپن، کره جنوبی، چین تایپه، عربستان و نماینده کشورمان محمد مویدی برگزار شد که با کسب 2 مدال طلا و یک نقره برای کشورمان همراه بود.

* حرکت یک‌ضرب

مویدی در نخستین حرکت خود با مهار وزنه 122 کیلوگرمی جایگاه خود را در جدول رده بندی تثبیت کرد، اما در دومین حرکت خود نتوانست از پس وزنه 127 کیلویی برآید. وی در نهایت با بالابردن وزنه 128 کیلوگرمی در حرکت سوم و پایانی مدال نقره حرکت یکضرب خود را مسجل کرد.

بدین ترتیب در پایان حرکت یک ضرب سانگوئن جیون وزنه بردار کره جنوبی و رقیب جدی مویدی در دسته 85 کیلوگرم پس از مهار وزنه های 128، 129 و 132 کیلوگرم و ثبت سه حرکت صحیح عنوان نخست حرکت یک ضرب و مدال طلای این حرکت را به خود اختصاص داد.

محمد مویدی ملی پوش نوجوان کشورمان هم با ثبت وزنه 128 کیلوگرم صاحب مدال نقره یک ضرب شد.

تینگ وی هو وزنه بردار نوجوان چین تایپه نیز با ثبت وزنه های 116، 120 و 122 کیلوگرم نشان برنز حرکت یک ضرب را تصاحب کرد.

*حرکت دوضرب

شروع حرکت دوضرب برای مویدی وزنه بردار مازنی کشورمان با مهار وزنه 150 کیلوگرم، شروعی ایده‌آل برای کسب نشان های طلای دوضرب و مجموع آسیا بود، مویدی در دو حرکت بعدی خود (دوم و سوم) با مهار وزنه های وزنه های 156 و 160 کیلوگرم رقیب کره ای خود را کنار زد و در نهایت صاحب 2 نشان طلای دوضرب و مجموع آسیا در دسته 85 کیلوگرم شد.

در پایان و در مجموع رقابت های دسته 85 کیلوگرم، محمد مویدی ملی پوش کشورمان موفق شد با ثبت مجموع 288 کیلوگرم صاحب مدال طلای حرکت مجموع شود.

سانگوئن جیون وزنه بردار کره جنوبی با مجموع 283 کیلوگرم صاحب عنوان نایب قهرمانی آسیا و نشان نقره این وزن شد و تینگ وی هو وزنه بردار نوجوان چین تایپه نیز در با ثبت مجموع 270 کیلوگرم موفق شد نشان برنز آسیا و سکوی سومی مسابقات را کسب کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.