روزنامه مارکا، چاپ مادرید مدعی شد که در صورت جدایی مسی از بارسلونا در تابستان ۲۰۱۸، محتمل ترین مقصد او منچسترسیتی خواهد بود.

احتمال جدایی مسی از بارسلونا قوت گرفت/ منچستر سیتی مقصد بعدی ستاره آرژانتینی؟

به گزارش قدس آنلاین، با حضور گواردیولا روی نیمکت منچسترسیتی و بگریستین و فران سوریانو به عنوان مدیر فوتبالی و مدیر اجرایی در این تیم، فضا برای حضور مسی از تمامی تیم‌های دیگر مساعدتر است. شکی نیست که آنها به دنبال جذب ستاره آرژانتینی هستند که ۴ سال استثنایی را با یکدیگر سپری کرده اند.

در ماه سپتامبر، یک روزنامه بارسلونایی مدعی شد که گواردیولا با نیمار و مسی تماس گرفته تا آنها را راضی به انتقال کند؛ چیزی که در ۱۸ اکتبر، گواردیولا آن را تکذیب کرده بود. او گفته بود:" من با مسی تماس نگرفتم. دوست دارم فوتبالش را در بارسلونا تمام کند. ولی در همین حال، شاید او دوست داشته باشد برای فرزندانش تغییراتی ایجاد کند، انگلیسی یاد بگیرد یا به دنبال تجربیات جدید باشد. اگر تصمیم بگیرد از تیم جدا شود، ۴ تا ۶ باشگاه به دنبال جذب او خواهند بود. ولی تصمیم گیری توسط او انجام می‌شود نه کس دیگری."

سوریانو نیز در این رابطه گفت:" طبیعی است که مسی فوتبالش را در بارسلونا تمام کند. او تصمیم گیرنده خواهد بود ولی اگر یک روز با ما تماس بگیرد، درها را برای حضورش در باشگاه باز خواهیم کرد."

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.