رئیس اتحادیه نمایشگاه داران با اشاره به کاهش قیمت خودروهای داخلی در سطح بازار گفت: بشترین حجم کاهش قیمت این هفته به گروه خودروهای ۲۰۶ اختصاص دارد.

پژو ۲۰۶ ارزان شد

سعید مؤتمنی در گفتگو با تسنیم، با اشاره به اینکه این هفته قیمت انواع خودروهای داخلی با کاهش روبرو بوده است، اظهار داشت: بیشترین کاهش قیمت در گروه خودروهای ۲۰۶ به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه قیمت ۲۰۶ تیپ۲ از ۳۵ میلیون تومان با کاهش ۸۰۰ هزار تومانی به ۳۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است، افزود: قیمت ۲۰۶ تیپ ۵ نیز با کاهش ۹۰۰ هزار تومانی با قیمت ۳۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد. در ۲۰۶ صندوق دار V۸ نیز ۵۰۰ هزار تومان کاهش قیمت بوجود آمده و این خودرو با قیمت ۳۸ هزار و ۴۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران با بیان اینکه تندر اتوماتیک نیز با کاهش ۶۰۰ هزار تومانی ۴۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد، گفت: در خودروهای ۴۰۵ و پژو پارس کاهش قیمت محسوسی ایجاد نشده است. اما خودروی ساندرو همچنان با اختلاف قیمت نسبت به کارخانه با قیمت ۵۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

مؤتمنی اضافه کرد: استپ وی نیز همچنان اختلاف ۹ میلیون تومانی را نسبت به کارخانه تجربه کرده و در بازار با قیمت ۶۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد. خودروهای سمند LX و سمند EF۷ نیز با کاهش ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومانی با قیمت‌های ۳۱ میلیون و ۷۰۰ و ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار مورد معامله قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در محصولات سایپا نیز شاهد کاهش ۲۰۰ هزار تومانی قیمت‌ها هستیم به نحوی که پراید ۱۳۱ امروز با قیمت ۲۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و پراید ۱۱۱ با قیمت ۲۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.