قدس آنلاین – یزد: به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد خدمت به زائران حضرت سید الشهدا (ع) در موکب الحسین (ع) مرز چذابه رونق گرفت.

اعزام یک دستگاه نانوایی سیار به مرز چذابه

به قدس آنلاین ازیزد، حجت الاسلام حسین زارع زاده گفت: یک دستگاه نانوایی سیار جهت خدمت رسانی به زائرین سید الشهدا (ع) به موکب الحسین در مرز چذابه اعزام شد.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان یزد با اشاره به اینکه این نانوایی روزانه پنج هزار قرص نان طبخ می کند افزود: بیست آشپز، نانوا و خدمتگذار از طرف اداره اوقاف یزد به موکب الحسین سازمان اوقاف و امور خیریه اعزام شدند.

وی  با اشاره  به توزیع آش بین  چهار هزار و پانصد  نفر از زائران در روز گفت :هزینه این مقدار آش از عواید موقوفات استان یزد که قید مکان ندارد تامین شده است.

ارسال یک دستگاه تریلی حامل ۴۸ هزار بطری آب معدنی، تامین کلیه داربست ها و پتو و پذیرایی از زائران از دیگر کمک های اداره اوقاف استان یزد به زائرین امام حسین (ع) در مزر چذابه است.

گفتنی است موکب الحسین (ع) در مرز چذابه به همت ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان های خوزستان، یزد، کهکیلویه و بویر احمد، مازندران و هرمزگان در مرز چذابه جهت خدمت به زائران اربعین حسینی راه اندازی شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.