قدس آنلاین - زاهدان : پیکر مطهر این خبرنگار شهید با حضور گسترده مردم زاهدان ، مسئولان و اصحاب رسانه ، از مصلی قدس تا گلزار شهدای این شهر تشییع شد

تشییع پیکر شهید خزایی در زاهدان

محسن خزایی خبرنگار خبرگزاری صداوسیما ، روز شنبه ۲۲ آبان بر اثر اصابت ترکش ناشی از انفجار خمپاره به ناحیه سر در منطقه عملیاتی حلب سوریه به شهادت رسید . پیکر این شهید ، پریروز در حرم حضرت زینب کبری (س) در دمشق ، دیروز در مسجد بلال صداوسیما در تهران و امروز در زاهدان تشییع شد . علی عسکری رئیس و آخوندی معاون سیاسی سازمان صداوسیما امروز در مراسم تشییع و تدفین خبرنگار شهید محسن خزایی حضور داشتند .

رئیس رسانه ملی در مراسم تشییع شهید خزایی ، آن شهید را قهرمان ملی و استانی دانست و گفت : شهید محسن خزایی اسوه ای حسنه برای جوانان و همه خواهران و برادران است . علی عسکری ، با بیان اینکه شهید خزایی خبرنگاری دشمن شناس بود گفت : او خبرنگاری شجاع و نترس بود و شجاعت از ویژگی های مردم سیستان و بلوچستان است .

وی افزود : شهید خزایی یک خبرنگار تراز رسانه و والامقام بود ، او دارای ویژگی های ارزشمندی بود و تحلیل عمیقی از تحولات جهانی و منطقه ای داشت . علی عسکری گفت : شهید خزایی یک جهادگر بود که در دو جبهه فرهنگی و رسانه ای و جبهه جنگ سخت خدمت می کرد و افتخار می کنیم که این شهید یکی از اعضای خانواده صداوسیماست . رئیس رسانه ملی گفت: استان سیستان و بلوچستان با تقدیم ۲ هزار شهید شیعه و سنی در پیروزی انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت(ع) همواره منشأ خیر و برکت و امنیت بوده است.

مولوی سلامی نماینده مردم استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری هم در مراسم تشییع شهید خبرنگار مدافع حرم محسن خزایی گفت : شهادت افتخاری است که نصیب اولیاء و عاشقان خداوند می شود. وی افزود : نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون خون شهداست و سربلندی درخت انقلاب حاصل آبیاری با خون این شهداست. مولوی سلامی گفت : سیرت این جوان فداکار باید نقشه راهی باشد برای جوانانی که در این مسیر گام برمی دارند.

مدیرکل صداوسیمای سیستان و بلوچستان هم در مراسم تشییع شهید خبرنگار مدافع حرم گفت : شهید خزایی یک خبرنگار بصیر و آگاه در عرصه خبر رسانه بود. کردستانی افزود: محسن خزایی دلداده حضرت زینب(س) بود و با شهادت او افتخاری دیگر بر افتخارات مردم سیستان و بلوچستان اضافه شد. وی گفت : امروز نه تنها رسانه ملی ، بلکه ملت ایران عزادار هستند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.