قدس آنلاین - ساری - حسین احمدی: مدیرکل آموزش وپرورش مازندران در حاشیه نمایشگاه کتاب مدرسه ابتدایی شاهد شهرستان ساری گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاه های کتاب در ۷۰۰ مدرسه استان مازندران با بیش از ۸۰ هزار جلد کتاب دایر شد.

برپایی نمایشگاه کتاب در ۷۰۰ مدرسه

سید علی قاسمی افزود: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی این اقدام فرهنگی در استان انجام شد تا دانش آموزان در مسیر تعالی با دانش و آگاهی آشنایی پیدا کنند.

وی تالیف کتاب توسط دانش آموزان در مدرسه شاهد و با کمک مربیان در زمینه های مذهبی و اجتماعی را ستود و با بیان اینکه دانش آموزان ازابتدا شیوه های نویسندگی را می آموزند این شیوه را شیوه ای مفید برای پرورش استعدادهای دانش آموزان و تشویق آنان برشمرد.

قاسمی یادآور شد: نمایشگاه های کتاب با تخفیف ۲۰ درصدی راه اندازی شد تا فرصت خرید کتاب بهتر فراهم شود.

مدیرکل آموزش وپرورش اهدا کتاب توسط خیران در افزایش تعداد کتابخانه های استان را مهم دانست و تصریح کرد: یکی از اقدامات مهم در مدارس، ایجاد کتابخانه در کلاس های درس است که به این کتابخانه ها، کتاب اهدا می شود. همچنین دانش آموزان و اولیا، کتاب به کتابخانه های کلاسی اهدا خواهند نمود.

قاسمی اضافه نمود: در نمایشگاه های هفته کتاب مازندران، یکی از ابتکارات جالب تألیف کتاب توسط دانش آموزان است که در غالب رمان و داستان های کوتاه تحریر شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.