یک یادداشت فاش شده نشان می‌دهد که دولت بریتانیا هیچ طرح و برنامه کلی و راهبردی برای ترک اتحادیه اروپا ندارد.

انگلیس هیچ  برنامه ای برای خروج از اتحادیه اروپا ندارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم ، یک یادداشت فاش شده که توسط بی بی سی و " تایمز" مشاهده شده حاکی است، دولت بریتانیا هیچ طرح و برنامه و راهبرد کلی برای خروج از اتحادیه اروپا ندارد و به خاطر اختلافات درونی بین مقام‌های دولت ترزا می بعید به نظر می رسد که چنین طرحی تا شش ماه آینده نیز نهایی شود.

این سند فاش شده که از سوی یک مشاور برای دفتر کابینه بریتانیا آماده شده، می گوید: وزارتخانه های دولتی در حال کار بر روی بیش از 500 پروژه مرتبط با برگزیت هستند و احتمالا به بیش از 30 هزار کارمند دیگر نیاز دارند.

دفتر ترزا می ادعاهای مطرح شده را به رسمیت نشناخته است. سخنگوی دفتر نخست وزیر بریتانیا تاکید کرد: این یک گزارش دولتی نیست و ما ادعاهای آن را به رسمیت نمی شناسیم. ما بر روی کار خود برای آماده کردن روند برگزیت و موفق اجرا کردن آن تمرکز داریم.

در این سند فاش شده آمده است: هیچ راهبرد مشترکی برای برگزیت وجود ندارد زیرا اختلافات زیادی بین بوریس جانسون وزیر خارجه، لیام فاکس وزیر بازرگانی و تجارت و دیوید دیویس وزیر برگزیت از یک سو با فیلیپ هاموند وزیر دارایی و گرگ کلارک وزیر کسب و کار از سوی دیگر وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.