قدس آنلاین: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی جایگاهی ویژه در حوزه چاپ و نشر دارد و این استان پس از تهران در جایگاه دوم کشور است.

خراسان رضوی دومین استان برتر کشور در حوزه چاپ و نشر است

سیدسعید سرابی در حاشیه مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی مشهد در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار داشت: سطح کمی و کیفی این دوره خوب است اما عالی نیست و امروزه تولیدمان به‌گونه‌ای است که باید به سمت رشد در کیفیت‌ها برویم.
وی افزود: خراسان رضوی جایگاهی ویژه در حوزه چاپ و نشر دارد و این استان پس از تهران در جایگاه دوم کشور است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی درباره تعداد غرفه‌های دایر شده در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی مشهد، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه ۱۰۲ غرفه به متراژ ۵ هزار مترمربع در ۵ سالن انوری، ابوسعید، مولوی، بهار و ۱B دایر است.
سرابی با بیان اینکه 50 درصد از غرفه‌های دایر شده در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی مشهد معلق به فعالان صنعت چاپ و نشر خراسان رضوی است، تصریح کرد: از مجموع غرفه‌های دایر شده ۵۱ غرفه آن و معادل ۵۰ درصد کل غرفه‌ها در اختیار فعالان صنعت چاپ خراسان رضوی قرار گرفته است.
وی تأکید کرد: پنجمین نمایشگاه صنعت چاپ و بسته‌بندی مشهد از ۲۵ تا ۲۸ آبان ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ از این نمایشگاه بازدید کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.